۵۵۱ حامی طی ماه رمضان در زنجان جذب شدند

به گفته صالحی، امسال برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت حامیان و خیرین ۳۱ پایگاه حامی در شب های قدر مستقر شدند که طبق آمارهای موجود تاکنون ۵۵۱ حامی در استان جذب شده است.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان به منظور تکریم ایتام و خانواده های تحت حمایت و زمینه سازی برای مشارکت خیران در حمایت از فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت پویش جذب حامی را همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بهره گیری از ظرفیت خیران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از اولویت های این نهاد در حمایت از این گروه از جامعه هدف است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال نیز برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت حامیان و خیرین ۳۱ پایگاه حامی در شب های قدر مستقر شد و طبق آمارهای موجود تاکنون ۵۵۱ حامی در استان جذب شده است.


وی با اشاره به اجرای پویش جذب حامی برای فرزندان عزیز ایتام و محسنین در زنجان گفت: براساس این طرح هر یک از افراد نیکوکار و حامیان می توانند حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را برای یک سال یا بیشتر عهده دار شوند.


صالحی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.


این مسئول همچنین با اشاره به راه اندازی ۸۶ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان زنجان اظهار کرد: تعداد میزهای پذیرایی افطاری ساده که در این طرح راه اندازی شده ۱۷۵ عدد است.


وی تصریح کرد: در قالب همین طرح ۱۰۴ هزار و ۴۸۱ پرس غذا توزیع شده و تعداد افطاری ساده توزیع شده نیز ۹۵ هزار و ۱۱۲ عدد بوده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده در قالب این طرح را ۱۵ هزار و ۹۸۰ عدد اعلام کرد و گفت: توزیع بسته های معیشتی تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1756779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha