فرهنگ ایثار و شهادت، سنگ بنای تمدن نوین اسلامی است

ربیعی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، سنگ بنای تمدن نوین اسلامی است و باید بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در دیدار با مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید استان مرکزی اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تکریم مقام و منزلت شهدا تاکید فرموده‌اند چراکه شهیدان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دغدغه داشتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: امروز مسئولان به صورت اخص و مردم به صورت عموم، بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و راه شهدا تکلیف‌مند هستند.

وی شهدا را مظهر اقتدار معنوی در کشور دانست و خاطر نشان کرد: باید در همه روزها شهدا مورد تجلیل قرار بگیرند و باید همواره در مسیر آن‌ها حرکت کرد چراکه تذهیب نفس و خوسازی، سلامت جامعه و ترویج معنویات در اجتماع و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قابل دسترسی خواهد بود.


ربیعی عنوان کرد: نهادهای انقلابی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان مرکزی و شهرستان‌ها باید در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند و غنی ایثار، جهاد، شهادت و دفاع مقدس در جامعه تلاش کنند و قطعا خانواده شهدا و ایثار گران نیز در این مهم نقش بزرگی دارند چراکه خانواده شهدا و ایثار گران همواره در ترویج این فرهنگ مهم پیشرو هستند و علاوه بر این ما نیز وظیفه داریم در این راه قرار برداریم.


شایان ذکر است، در این دیدار از رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی و حسین منصوری از کارکنان زحمتکش بنیاد شهید اراک با اهدای لوحی بابت تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرهای جدید استان و برگزاری یادواره شهید گمنام در شهرجدید امیرکبیر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1756885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha