اجرای پویش «بانوی مجاهد» به همت بسیج

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان گفت: بسیج این شهرستان پویش"بانوی مجاهد" با موضوع سیره شناسی اسوه ایثار، حضرت خدیجه کبری(س) را برگزار می کند.

مهدی کیوان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: قالب های ارسال آثار شامل  مقاله، دکلمه، دلنوشته، آثار هنری، تجسمی و نمایشی  است و عموم بانوان می توانند برای شرکت در این پویش و کسب طلاعات بیشتر و برای ارسال آثار به بسیج شیروان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه نقش کلیدی زن در جامعه غیر قابل انکار است، عنوان کرد: رسالت بانوان تربیت دینی جامعه است که می‌توانید با یک فرزند یک نسل را عاقبت بخیر کنید و فرزندان خود را به نیت ولایت پذیری و تربیت سرباز امام زمان، پرورش دهید.

کیوان خاطرنشان کرد: تفکر مادران در خانواده نقش مهمی دارد و شیر پاک و لقمه حلال در تربیت فرزندان نقش مؤثری دارد، زنان باید قدر خود را بدانند و تلاش کنند نسلی را تربیت کنند که یاور حضرت مهدی باشند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: در عرصه فرهنگی باید بیشتر کار شود و در این زمینه می‌توان طراحی‌های مؤثری انجام داد تا بانوان فعال فرهنگی ما در صحنه آمادگی پیدا کنند که وقتی به جایگاهی می‌رسند، قابلیت آن را داشته باشند.

کیوان افزود: در فضای فرهنگی علاوه بر نگاه کارشناسانه و آموزش، به فهم عمیقی از حیث ظرفیت توسعه وجودی نیاز داریم و باید این را در دختران نوجوان ببینیم، مثلاً ما بحث مادری اجتماعی را داریم، واقعاً فردی که چنین قابلیت و استعداد خوبی دارد باید به‌عنوان مدیر فرهنگی تربیت شود.

کد خبر 1756920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha