توزیع ده هزار بسته افطاری در بزرگترین افطاری ملایر در ماه رمضان

حجت الاسلام عباسی گفت: ده هزار بسته افطاری شامل ۵ هزار بسته افطاری ساده و ۵ هزار پرس غذا همزان با سالروز شهادت مولی متقیان امام علی(ع) در اجتماع بزرگ علویون ملایر بین روزه داران توزیع شد

 حجت الاسلام ابوذر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان ، از ملایر گفت: همزمان با سالروز شهادت مولی متقیان و لیالی پر فضیلت قدر مراسم اجتماع بزرگ علیون ملایر با برنامه های مختلف در بوستان سیفیه ملایر با حضور پر شور مردم مومن و روزه دار ملایری برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و  امور خیریه ملایر با بیان اینکه در این مراسم با شکوه مردم ملایر در زمان افطار میهمان سفره الهی  بودند گفت: در بزرگترین افطاری تاریخ ملایر بیش  از ده هزار بسته افطاری و غذا  در بین روزه داران توزیع شد که این بسته های افطاری از محل عواید موقوفه سیف الدوله تهیه شده است.

 وی در ادامه به برگزاری مراسم احیای شب های پر فضیلت قدر در بقاع متبرکه شاخص ملایر اشاره کرد و گفت: این مراسم  به صورت ویژه در امام زاده عبدالله ملایر برگزار شد و در شب ۲۳ نیز ادامه دارد.

عباسی اضافه کرد: در راستای اجرای امینانیه نیت واقف  همزمان با شب نوزدهم و شب ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز ۸۰۰ نفر از خانواده های زیر پوشش نهادهای حمایتی میهمان سفره افطار الهی از محل موقوفه سیف الدوله بودند که برای این اطعام دهی نیز ۱۲۰ میلیون تومان از محل موقوفه سیف الدوله هزینه شد.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری، ضیافت الهی در بقاع متبرکه ملایر خاطرنشان کرد:هشت بقعه متبرکه شهرستان ملایر میزبان این طرح بود که شش نفر از مبلغان بومی و اعزامی از قم  با برنامه های مختلفی از جمله برپایی خیمه های معرفت و غرفه های کودکان، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، برنامه های فرهنگی و محافل قرآنی، نماز جماعت، مسابقات فرهنگی  و...در این طرح فعالیت داشتند.

کد خبر 1756946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha