حمله به کنسولگری ایران مُهر تایید بر ماهیت ضدانسانی رژیم جعلی است

منتخب مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از مجاهدان راه حق مهر تایید مجددی بر ماهیت ضد انسانی این توده سرطانی در حال اضمحلال است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بیاتی، منتخب مردم  استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با اشاره به آیه شریف لُعِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ بَنِی إِسْرَائِیلَ عَلَیٰ لِسَانِ دَاوُودَ وَعِیسَی ابْنِ مَرْیَمَ ۚذَٰلِکَ بِمَا عَصَوْا وَکَانُوا یَعْتَدُونَ، گفت: حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از مجاهدان راه حق که مصداق آشکار نقض تمامی مقررات بین المللی است،مهر تایید مجددی بر ماهیت ضد انسانی این توده سرطانی در حال اضمحلال است.

وی افزود: دست زدن به چنین اقداماتی دیوانه وار از سوی آن رژیم در حالی که در میان افکار عمومی جهان رسوا گشته و در داخل نیز با امارات موت مواجه و در دوره احتضار به سر می برد دور از انتظار نیست.

حجت الاسلام و المسلمین  بیاتی ادامه داد: پس از ماه ها جنایت و قتل عام بیش از سی هزار انسان بی گناه همچنان غزه سرافراز ادعاهای پوچ رژیم جعلی را به سخره گرفته و با اعتماد به وعده نصر الهی (هیچ)را تنها دستاورد این جرثومه سفاک نموده است.

وی گفت: طبیعتا روز قدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته و نه تنها با حضور مسلمانان بلکه با حضور همه حق طلبان و آزادگان جهان با شکوهی مثال زدنی برگزار خواهد شد و تنفس را در واپسین ایام حیات نحس اسرائیل بر او دشوارتر خواهد نمود.

کد خبر 1757026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha