میزبانی کانون محبان علی‌اکبر (ع) از حدود ۲ هزار روزه‌دار در ماه مبارک رمضان

کانون فرهنگی هنری محبان حضرت علی‌اکبر (ع) کرمانشاه، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مدت سی شب برای روزه‌داران سفره اطعام پهن می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان کانون فرهنگی هنری و هیئت محبان حضرت علی‌اکبر (ع) با مشارکت حسینیه مقدسی اقدام به برپایی سفره اطعام به نام کریمه اهل‌بیت(ع) کردند.

این سفره‌های افطار که در سی شب ماه مبارک رمضان در میدان غدیر کرمانشاه برپا می شود، اقدامی در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در مورد سفره های افطاری ساده بود؛ البته کانون محبان حضرت علی اکبر (ع) به مدت بیست سال است که این سنت حسنه را برگزار می کند و اکنون با توجه به بیانات رهبری، با جدیت و اهتمام مضاعفی در این عرصه گام برداشته است تا جایی که مردم مختلف برای کمک به برپایی این افطاری‌های ساده پیشگام شدند و در نهایت در طول این مدت، شبی دو هزار نفر اطعام شدند.

میزبانی کانون محبان علی‌اکبر (ع) از حدود ۲ هزار روزه‌دار در ماه مبارک رمضان

اما کانون فرهنگی هنری حضرت محبان علی اکبر (ع) کرمانشاه علاوه بر این موارد، کرسی های تلاوت نیز برگزار کرده و اهتمام خود را بر ترویج فرهنگ قرآنی از مسیر فعالیت‌های مسجدی قرار داده است.
از سوی دیگر اعضای این کانون در طول شب‌های پر فیض ماه مبارک رمضان، با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، هر شب را به نام یک شهید نامگذاری کردند و سفره‌های افطار به نام یکی از شهیدان برای روزه داران پهن شد.

میزبانی کانون محبان علی‌اکبر (ع) از حدود ۲ هزار روزه‌دار در ماه مبارک رمضان

این گزارش می افزاید: با توجه به حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار شهید «محمدرضا زاهدی» از مستشاران نظامی ایران در این کشور و تنی چند از دیگر نیروهای مستشاری ایران، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند که تمامی این فعالیت ها از شبکه خبر و همچنین شبکه استانی کرمانشاه منعکس شد.

کد خبر 1757214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha