کمک ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیونی زنجانی‌ها به محرومان در ماه رمضان

صالحی گفت: مجموع میزان کمک‌های مردمی از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران گزارشی از طرح اطعام و افطار نیازمندان ارائه کرد و گفت: تا امروز ۲۵۲ میز افطاری ساده در استان زنجان دایر شده است.


وی با اشاره به توزیع ۱۶۵ هزار افطاری ساده و ۲۱۶ هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم اضافه کرد: توزیع این غذاها با دایر کردن ۱۹۵ آشپزخانه صورت گرفته است. 


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مجموع میزان کمک‌های مردمی از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.


وی با اشاره به اینکه این کمک ها در قالب پویش اطعام مهدوی اهدا شده است، افزود: امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.


صالحی با اشاره به فضیلت تکریم نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: گسترانیدن سفره برای نیازمندان و افطاری ساده اقدام ارزشمندی است که کمیته امداد در کنار مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مختلف مردمی انجام می‌دهد.


صالحی ادامه داد: پویش به عشق علی (ع) به مناسبت شب های قدر توسط کمیته امداد و در راستای حامی یابی برای ایتام عزیز و فرزندان محسنین اجرایی شد.


وی با اشاره به اینکه در این مدت قریب به ۲ هزار حامی در استان جذب شد، اضافه کرد: در قالب این پویش حامیان حمایت ۲۴۰۰ فرزند معنوی مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین را متقبل شدند.


صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) و آموزه های دینی در حوزه دستگیری از اقشار نیازمند و اثرگذار در تامین هزینه های جامعه هدف این طرح است، خیرین جدیدی حامی فرزندان عزیز معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.


وی با اشاره به اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، گفت: هم استانی های عزیز برای مشارکت در پویش به عشق علی(ع) ویژه شب عید می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام(ره) به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 1757299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha