لزوم حضور بچه های مساجد با درک اتفاقات دمشق در راهپیمایی روز قدس

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: اعضای کانون های مساجد مازندران با درک لحظه‌ها  و اتفاقات اخیر و به شهادت رساندن شهدای دمشق در کنسولگری سوریه و کشتن زنان و کودکان بی دفاع غزه پرشورتر از سال‌های قبل نسبت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی-مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس - در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: حضور بچه مسجدی ها در راهپیمایی روز قدس اوج دشمن شناسی و بصیرت افزایی است.
وی افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری چالوس همگام با همه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران،   جمعه ۱۷ فروردین مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با حضور  در راهپیمایی روز قدس در کنار اقشار مختلف مردم، اوج بصیرت و دشمن شناسی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
حجت الاسلام کاظمی مازندرانی خاطر نشان کرد: برای کشور شریف و عزیزمان و رهبری و ولایت ارزش قائل ایم و روز جمعه هوشیارانه تر و با شکوهترین در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس یادآور شد: فردا در راهپیمایی روز قدس با حضور خود، حمایت از مردم مظلوم فلسطین سیاست‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و با فریاد رسای مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل دگر بار به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهیم گفت.
حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: فریاد مرگ بر اسرائیل ملت غیور ایران اسلامی باز هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به گوش جهانیان خواهد رسید و بر رعب و وحشت اسرائیل غاصب خواهد افزود
وی یادآور شد:اعضای کانون‌مساجد مازندران با شناخت درست و درک لحظه‌ها  و اتفاقات اخیر و به شهادت رساندن شهدای دمشق در کنسولگری سوریه و کشتن زنان و کودکان بی دفاع غزه و بصیرت‌مندی خود پرشورتر از سال‌های قبل نسبت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام، همصدا و همدل با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی خواهند خروشید و فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

کد خبر 1757343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha