۵۴ درصد پروژه های سال گذشته توسط خیرین آماده و تحویل شد

یازرلو با بیان اینکه ۵۴ درصد پروژه های سال گذشته توسط خیرین آماده و تحویل آموزش و پرورش کشور شد، گفت: اکنون دانش آموزان در این واحدها به تحصیل مشغول شده اند.

صفر علی یازلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی کشور در حاشیه مراسم تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و خیرین، در اراک برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در سال گذشته حدود ۲ هزار و ۹۷۰ پروژه را تحویل داده ایم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی کشور، ادامه داد: ۵۴ درصد پروژه ها توسط خیرین آماده و تحویل آموزش و پرورش کشور شده و دانش آموزان در این واحدها به تحصیل مشغول شده اند.

وی، افزود: در سال گذشته حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان خیرین برای ساخت و ساز مدارس تعهد داشتند که این یک رکورد در مدرسه سازی است که با همت بلند خیرین این ۱۱ همت محقق شده و در مسیر مدرسه سازی بکار رفته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز همواره پای کار هستند، ادامه داد: امیدواریم در سال آینده رکورد تعهدات به ۱۵ هزار و ۲۰ هزار برسد.

یازرلو با اشاره به اینکه در حال حاضر از صد و چهار هزار مدرسه در سطح کشور مورد استفاده قرار می گیرد، حدود ۱۸ درصد آن نیازمند بازسازی هستند، اضافه کرد: تقاضا داریم که خیرین و نیکوکاران در راستای بازسازی و ایمن سازی این واحدهای آموزشی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به کمبود فضای آموزشی در سطح کشور بیان کرد: با توجه به جامعه دانش آموزی و وجود اتباع خارجی همواره نیاز به مدرسه بوده و هست.

کد خبر 1757486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha