ماهیت رژیم اسرائیل در جهان بر ملا شده است

احمدی با تاکید بر اینکه امروز ماهیت رژیم اسرائیل در جهان بر ملا و اتحاد بین جبهه مقاومت بیشتر ایجاد شده است گفت: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی ملت های مسلمان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،   محمدرضا احمدی سنگری_ نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی امروز(جمعه، ۱۷ فروردین) در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم سنگر ضمن قدردانی از ملت همیشه در صحنه که پای ارزش ها ایستاده و مدافع مظلومان هستند، یاد و نام شهدای راه قدس از گذشته تا شهدای روزهای اخیر را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه از یک سو روز قدس لبیک به ندای ملکوتی معمار انقلاب است و نشان می دهیم که همچنان مانند اوایل انقلاب پای اسلام و قرآن ایستاده ایم گفت: از سوی دیگر، روز جهانی قدس در آیات و روایات ما نیز وارد شده است.

احمدی افزود: همبستگی با ملت فلسطین و مردم مظلوم و یاری رساندن به مظلومان جهان
از روزی که معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) دستور دادند جز نماد وحدت و یکپارچگی ملت های مسلمان شده است.

وی بیان کرد: ما انزجار از این رژیم منحوس و جعلی را در دنیا فریاد می زنیم و تاکید داریم که آوارگان فلطسینی باید به وطن خود بر گردند.

احمدی به عملیات نظامی توفان الاقصی که چند ماه گذشته در غزه اتفاق افتاد اشاره و اذعان کرد: توفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی شکست بود، زیرا رزمندگان حماس آن گنبد آهنی را که اسرائیل بسیار به آن غره شده بود را شکستند و نشان دادند که چقدر مثل تارهای عنکبوت سست و قابل عبور است.

وی ادامه داد: همچنین با همه پشتیانی هایی که استکبار جهانی در حمایت از اسرائیل انجام داد، نتوانستند به هیچ کدام از اهداف خود برسند.

احمدی گفت: گرچه در این راه ملت غزه شهدای زیادی را داد اما توفان اقصی اتحاد جهانی را به دنبال داشت و محکومیت اسرائیل را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: آینده شاهد شکست بیشتر در اسرائیل خواهیم بود چرا که ماهیتش در جهان بر ملا شده و مهمتر اینکه بعد از جنگ با سوریه و داعش اتحاد بین جبهه مقاومت از سوریه، یمن، لبنان و عراق و... بیشتر ایجاد شد و باعث گردید همه دنیا به رژیم صهیونیستی حمله ور می شوند.

احمدی ادامه داد: ما ملت های آزادی خواه جهان همچنان پای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایستاده ایم و در این مقاومت سر از پا نخواهیم شناخت تا روزی که شاهد پیروزی مردم فلسطین باشیم.

گفتنی است، در حاشیه برگزاری این راهپیمایی با اجرای سرود، برگزاری کارگاه نقاشی، نمایشگاه عکس از مردم غزه، اجرای نمایش های رزمی و آتش زدن پرچم اسرائیل، قطعنامه راهپیمایی نیز قرائت شد.

کد خبر 1757596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha