آغاز بکار بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن مازندران

آهنگر گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن مازندران از امروز تا ۲۱فروردین ماه صبح از ساعت ۹ تا ۱۹ عصر در ساری پذیرای عموم علاقه مندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت در دهه پایانی ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران اظهار کرد: به همت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در ساری گشایش یافت.  

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ نورانی قرآن و عترت و معرفی دستاوردهای قرآنی این اداره کل از امروز مصادف با ۲۶ماه رمضان در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران آغاز بکار کرد، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این نمایشگاه تا ۲۱فروردین ماه جاری دائر خواهد بود.

آهنگر با بیان اینکه تازه های نشر قرآن و عترت در بیش از ۳۸غرفه این نمایشگاه در معرض دید عموم علاقه مندان قرار داده شد، یادآورشد: محصولات حجاب و عفاف، صنایع دستی، قرآنی، فرهنگی، نماز و ... نیز در نمایشگاه قرآن و عترت مازندران عرضه می شود.

وی از جانمایی غرفه هایی جهت ارائه گزارش عملکرد و اقدامات قرآنی و عترتی دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: غرفه نقاشی کودک و نوجوان نیز با هدف انس نسل نو با قرآن جانمایی شده است .

آهنگر با بیان اینکه روزانه جشن رمضان و محافل انس با قرآن دراین نمایشگاه برپا می شود، گفت: اکران فیلم و کتابت وحی نیز برای این نمایشگاه تدارک دیده شده است.
وی از رونمایی از آثار فاخر فرهنگی هنری در نمایشگاه قرآن مازندران خبر داد و یادآورشد: علاقه مندان می توانند صبح از ساعت ۹-۱۳ظهر و عصر از ساعت ۱۵-۱۹برای بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت حضور بهم رسانند.

وی بیان کرد: غرفه مسئله جوانی جمعیت و ازدواج آسان به همراه مشاوره خانواده نیز در این نمایشگاه دیده شده است.

آهنگر افزود: قرآن های جیبی تازه فحص شده از شهدای دوران دفاع مقدس استان مازندران نیز در این نمایشگاه جانمایی شده است.

کد خبر 1757649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha