توزیع ۵۰ بسته معیشی بین نیازمندان به همت کانون مسجدی جوانان نینوا

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه گفت: به مناسبت ماه رمضان ۵۰ بسته معیشتی و ۳۰ بسته گوشت بین نیازمندان محله توزیع شد.

یوسف راد، مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: به مناسبت ماه رمضان ۵۰ بسته معیشتی و ۳۰ بسته گوشت بین نیازمندان محله توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۱۸۹ نفر عضو کانون فرهنگی هنری جوانان نینوا مسجد علی شهید ارومیه هستند، افزود: برنامه و خدمات این کانون‌ در ماه مبارک رمضان امسال‌ با همیاری روحانی، هیأت امنا و اعضای خیرین مسجد طی سال‌های قبل در حال برگزاری است.

راد ادامه داد: برپایی سفره افطاری ساده به مدت یک ماه، برگزاری ایستگاه صلواتی و پخش سوپ بین هزار  نفر در  شب‌های قدر، اجرای برنامه قرآن، دعا، مناجات خوانی، پذیرایی و سحری در شبهای قدر از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه است.

توزیع ۵۰ بسته معیشی بین نیازمندان به همت کانون مسجدی جوانان نینوا

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه گفت: همچنین هر روز صبح برنامه جمع خوانی قرآن کریم با حضور بانوان و جمع خوانی  قرآن با حضور آقایان قبل از نماز مغرب و عشا در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری سلسه کارگاه‌های تخصصی مشاوره‌ قبل از ازدواج در این مسجد گفت: امسال کارگاه های ازدواج جوانان نیز به برنامه های این کانون اضافه شده که کاملا رایگان و شرکت برای عموم آزاد است.

راد خودشناسی و آشنایی با مبانی عشق، روش های آشنایی و مدیریت هیجان، معیارهای انتخاب موفق و آسیب های دوران آشنایی از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه ها است.

توزیع ۵۰ بسته معیشی بین نیازمندان به همت کانون مسجدی جوانان نینوا

کد خبر 1757733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha