پایش جدی در حوزه تعلیم و تربیت/ آموزش و پرورش کارآمدتر شود

حجت الاسلام فدایی گفت: برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و بالندگی نظام تعلیم وتربیت همه دستگاه‌ها باید هدفمند مسنجم و با برنامه ریزی پای کارباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ‌ نماینده کارگروه تعلیم وتربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشورامروز (شنبه ۱۸ فروردین) در نشست شورایعالی انقلاب فرهنگی استان با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت به ویژه برای نسل جوان جامعه از پایش جدی درحوزه تعلیم وتربیت خبرداد و گفت: اولویت سنجی‌ها بر اساس برنامه ریزی دقیق و مدون در حال انجام است و در این زمینه از ظرفیت نخبگان، عالمان و افراد متخصص درحوزه‌های اجتماعی و فرهنگی بهره خواهیم گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین فدایی با گلایه از نا کارآمدی ساختار پرورشی در حوزه آموزش و پرورش گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته به تعلیم و تربیت نسل جوان توجه کمتری شده و این امر باید جدی‌تر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گیرد ودر این زمینه نقش مردم در کنار نهادهای فرهنگی غیر قابل انکار است.



اسدالله عباسی در این دیدار افزود:نهادهای فرهنگی ومتولی به رغم همه تلاش‌ها غیرمنسجم عمل می‌کنند در حالیکه برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و بالندگی نظام تعلیم وتربیت باید همه دستگاه‌ها هدفمند مسنجم و با برنامه ریزی پای کارباشند.

وی با تاکید براینکه دانشگاه‌ها نیز باید علاوه بر تحول در حوزه علمی در بخش تعلیم و تربیت متحول شوند، گفت:در فرآیند تعلیم و تربیت و کمک به ارتقای جایگاه فرهنگ درجامعه از همه ظرفیت‌های استان بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 1757762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha