کمک های مومنانه به دست ۱۲۰۰ خانوار بی بضاعت رسید

همدلی ِعیدانه، به همت فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر به دست هزار و ۲۰۰ خانواده کم برخوردار این استان رسید.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ «تقی صادقی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی در آستانه عید سعید فطر با مشارکت و همیاری کانون های مساجد استان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی با عنوان اینکه تاکنون ۲۰ مرحله از این کمک های مومنانه انجام شده است، اضافه کرد: این بسته های معیشتی، اهدایی از سوی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه و به استان ارسال شده است.

صادقی سهمیه شهرستان های استان را در این مرحله،  بدین ترتیب اعلام کرد: اسفراین و بام و صفی آباد ۱۴۲ بسته گوشت نذری، جاجرم ۱۳۱ بسته، راز و جرگلان ۱۰۰ بسته، شیروان ۱۴۴ بسته، فاروج ۱۰۰ بسته، گرمه ۱۰۲ بسته و مانه و سملقان ۱۱۵ بسته را به دست نیازمندان رساندند.

 وی همچنین سهیمه شهرستان بجنورد را توزیع  ۳۶۵ بسته گوشت نذری بین خانواده های عزتمند کم برخوردار در مناطق شهری و روستایی اعلام کرد.

 صادقی با بیان اینکه این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت کانون های شبکه رابطین استان انجام گرفته، توضیح داد: کانون های فرهنگی هنری "امام سجاد علیه السلام"، "رمضان" و "علامه امینی(ره)" و نیز "جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام" روستای باغچق رابطین توزیع بسته های همدلی در مناطق شهری و روستایی شهرستان بجنورد، کانون "مهرورزان جوان" روستای کیکانلو در دو شهرستان مانه و سملقان، "شهدای شهرک ولیعصر عجل الله تعالی فرج الشریف" در شهرستان شیروان و نیز کانون های "قدس" در شهر راز و "حضرت ابوالفضل علیه السلام" در شهر غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان با همراهی کانون های زیرمجموعه خود دستگیر خانواده های عزتمند در این مناطق شدند.

 در مراحل قبلی رزمایش فوق که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده، بیش از ۲۱ هزار  و ۶۰۰  خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شده اند.

کد خبر 1757878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha