گلزار شهدای اراک گلباران و عطر افشانی شد

همزمان با آغاز هفته «هنر انقلاب اسلامی» گلزار شهدای شهر اراک گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی فر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این آیین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: شهدا و خانواده های معظم آنان مایه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و دین بزرگی بر گردن ما دارند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم، افزود: آرامش و امنیت امروز کشور ما مرهون خون شهدا و رشادت رزمندگان است که هنرمندانه در برابر دشمنان ایستادند و افتخاری بزرگ برلی این مرز و بوم آفریدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، بیان کرد: امروز ما بیش از هر زمان دیگر باید یاد و راه شهدا را زنده نگه داریم، چرا که شهدا برای عزت و اقتدار کشورمان جان با ارزش خویش را فدا کردند.


 
محمودی فر، گفت: امیدواریم با قدم نهادن در مسیر شهدا بتوانیم آرمان های انقلاب را حفظ نموده، پیام شهدا را به نسل های آینده منتقل کرده و در راه خدمت به مردم قدم برداریم.

در حاشیه این مراسم محمد رمضانی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود در جبهه های حق علیه باطل پرداخت.

در این آیین که با حضور مدیرکل و سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی، رئیس بسیج هنرمندان شهرستان اراک، رئیس حوزه هنری استان و جمعی از مسولان و هنرمندان انجام شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان؛ با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

کد خبر 1758119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha