برای خدمت به مردم  نیازمند هم‌افزایی و وحدت بین مسئولان هستیم

آیت الله شعبانی گفت: برای خدمت به مردم نیازمند هم‌افزایی و وحدت بین مسئولان هستیم.

به گزارش خبرنگار شبستان، از همدان  آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر همدان ضمن تبریک عید سعید فطر  گفت: فلسفه یک ماه روزه‌داری، تمرینی برای تقوا در طول سال است و باید احساس این ایام را در خود تقویت کنیم تا جامعه‌ای دیندار داشته باشیم.

امام جمعه همدان افزود: طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) ابتدای ماه رمضان رحمت، میانه آن غفران و انتهایش آزادی و رهایی بندگان خدا از جهنم است این وعده پیامبر است و همه ما به وعده‌های پیامبر صادق خدا را قبول داریم و عید فطر عید دادن پاداش یک ماه روزه داری است.

برای خدمت به مردم  نیازمند هم‌افزایی و وحدت بین مسئولان هستیم

وی در بخش دیگری از سخنانش  با بیان اینکه برای خدمت به مردم استان، نیازمند هم‌افزایی و وحدت بین مسئولان هستیم تصریح کرد: با بارش رحمت الهی امسال مشکلی در تامین آب نخواهیم داشت اما در ارتباط با طعم آب اشکالاتی است که مسئولان پیگیر حل این مشکل هستند

وی اضافه کرد: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برخی از عناصر موثر در تغییر طعم آب را شناسایی کرده‌اند که رفع آن نیز نیاز به استفاده از دستگاه تصفیه دارد.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه ساخت مصلی همدان از دهه ۶۰ آغاز شده و با وجود صرف هزینه‌های بالا اما هنوز نیمه‌کاره مانده  و در دهه ۸۰ مبالغ فراوانی از بیت‌المال برای آن هزینه شده و کار تاحدودی پیش رفته است افزود: در شرایطی هستیم که باید پروژه را ادامه دهیم در غیر این صورت مبالغی که از محل بیت‌المال برای مصلی هزینه کرده‌ایم، هدر می‌رود و پروژه آسیب خواهد دید.

برای خدمت به مردم  نیازمند هم‌افزایی و وحدت بین مسئولان هستیم

وی با اشاره به اینکه  اگر ابتدای به ساکن بود شاید در شرایط فعلی ضرورتی به ادامه پروژه نبود و تدبیر دیگری برای پروژه می‌توانستیم بیندیشیم اما در یک شرایطی قرار گرفتیم که مصلی نیمه‌کار است و باید این پروژه با همت و همراهی مسئولان، استانداری، راه و شهرسازی، شورا و شهرداری شهر تکمیل شود و به پایان برسد.

خطیب جمعه همدان گفت: توجه به محدودیت‌ها و مشکلات برای اقامه نماز در حسینیه امام خمینی(ره) باید مصلی همدان سریعتر تکمیل شود.

وی اضافه کرد:مسئولان و متولیان برای رفع مشکلات مستاجران اقدام جدی کنند و حل مشکل بازنشستگان و حقوق‌بگیران نیز باید در اولویت باشد.

برای خدمت به مردم  نیازمند هم‌افزایی و وحدت بین مسئولان هستیم

کد خبر 1758407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha