حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف موجب پیشرفت امور می‌شود

جانشین فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی گفت: قدرت بسیج هم اکنون جهانی است و باید همه دانش آموزان به این مساله مهم توجه کنند و در مسیر پیشبرد اهداف تعریف شده با حضور در صحنه‌های مختلف تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  سرهنگ تقی نجمی، جانشین فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی، در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان گفت: در ایجاد ایمان و امید برای دانش آموزان باید اعتماد سازی کرد و اعتمادسازی دانش آموزان توأم با دیدن اقدامات است.

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند با ایفای نقش در قالب پایگاه‌های بسیج و شوراهای دانش آموزی موجب تحول و تغییرات مثبت در مدرسه خود باشند که این امر مستلزم تعامل با مدیر، معاونین و شورای معلمان مدرسه است.

این مسئول ادامه داد: قدرت بسیج هم اکنون جهانی است و باید همه دانش آموزان به این مساله مهم توجه کنند و در مسیر پیشبرد اهداف تعریف شده با حضور در صحنه‌های مختلف تلاش کنند.

سرهنگ نجمی گفت: حضرت آقا فرمودند؛ آینده کشور در دست دانش آموزان است.  این موضوع خیلی مهم بوده و تعلیم و تربیت کودکان با وجود دشمنی ها و پیشرفت فضای مجازی خیلی مهم است که تربیت خوبی داشته باشیم و این مسئله نیاز هنر است و در این مهم نقش معلمان بی بدیل است.

وی افزود: نقش معلمان برای تعلیم و تربیت  دانش آموزان بیشتر از خانواده ها است و معلمان باید فرصتی از کلاس های درسی خود را به تربیت و روشنگری تعلق دهند.

کد خبر 1758635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha