تنبیه متجاوز و ایستادگی مقابل ظلم رهاورد تربیت مسجدی است

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: مدافعان حرم و سلحشوران نیروهای مسلح که امروز با عملیات وعده صادق دل مستضعفان جهان را شاد کرده‌اند، همه تربیت یافته مساجد هستند.

حجت الاسلام «سیدیاسر موسوی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در تبیین ابعادِ پیروزی لشکر اسلام در عملیات «وعده صادق»، اظهار کرد: اقدام مبارک «وعده صادق» در انتقام شیطنت ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان کشورمان دل همگان را شاد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به نقش ویژه و مهم مساجد در آماده سازی برای یک انتقام معقول، سخت و تاثیرگذار بیان کرد: مساجد و اهالی مسجد در تزریق روحیه شادی و قهرمانی از این اقدام بجا و مناسب نقش مهمی داشته اند و در تبیین این حماسه و پیروزی بزرگ نیز جایگاه مهمی میان مردم ایفا نمودند.

حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: بسیاری از اهالی مساجد پس از انجام عملیات وعده صادق اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، جشن و شادی و حضور در تجمعات خودجوش مردمی در شهرها نمودند که امید است، با روحیه سلحشوری مردم و جهاد و ایثار نیروهای مسلح بتوانیم زمینه نابودی رژیم کودک‌کُش و غاصب را هرچه بهتر فراهم کنیم و بتوانیم مرهمی بردردها و آلام کودکان مظلوم غزه و مظلومان دنیا باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ویترینی از خدمات و ایثار نیروهای مسلح و سلحشور و خدوم جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند، ابراز کرد: مدافعان حرم و سلحشوران نیروهای مسلح که امروز دل مستضعفان جهان را شاد کرده و خار چشم دنیا هستند و سرآمدشان شهید راه قدس، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، همه تربیت یافته مساجد بوده و هستند.

وی با تاکید بر اینکه طبق آموزه های دینی ما هرگز ظلم و ستم را قبول نمی کنیم، خاطرنشان کرد: آیه ۱۱۴ سوره مبارکه نساء می فرماید: «وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا؛ خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود.»، ما از ظلم ظالم و تسلط ستمگر و کافر منع شده ایم. به همین جهت می توان گفت این پیروزی و دستاورد و اقدامات گذشته و آینده که موجب نابودی رژیم صهیونیستی می شود، برگرفته از تعلیمات، آموزه های دین اسلام و تبیین و تربیت مساجد است.

کد خبر 1759201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha