نمایش صنایع دستی ایران در مدرسه بین‌المللی اسلامی اسکانز راولپندی

خانه فرهنگ ایران در راولپندی به دعوت مدرسه بین‌المللی اسلامی اسکانز، در نمایشگاه این مدرسه شرکت کرد و صنایع دستی، اقلام هنری و فرهنگی کشورمان را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی در این نمایشگاه با نمایش صنایع دستی و اقلام فرهنگی و هنری و کتاب‌های ادبی همچون گلستان و بوستان سعدی، دیوان حافظ، رباعیات خیام نیشابوری و کتاب آثار نقاشی استاد فرشچیان حضور پیدا کرد و مورد استقبال گرم دانش آموزان و استادان و مردم قرار گرفت.

در این نمایشگاه به کشور هند، عربستان سعودی، اندونزی، عراق، مالزی، ترکیه، آمریکا، انگلستان، فرانسه، بنگلادش، مصر، نپال و ژاپن هم غرفه‌هایی برای معرفی فرهنگ و هنر خود اختصاص یافته بود.برای برگزاری این نمایشگاه از ظرفیت و استعدادهای دانش آموزان مدرسه‌های بین‌المللی اسلامی اسکانز که در مناطق مختلف راولپندی فعالیت دارند، استفاده شده بود.

دانش آموزان با لباس‌های محلی کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند و این امر موجب ایجاد فضای زیبا و جذابی شد. همچنین، دانش آموزان تلاش کردند تا غذاهای ایرانی را نیز آماده و در نمایشگاه سرو کنند.

کد خبر 1761106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha