فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر شبستان به زودی اعلام می‌شود

عالم‌بخش از اعلام فراخوان دومین جشنواره تئاتر شبستان خبر داد و گفت: جلسات بررسی نقاط قوت و کمبودهای نخستین جشنواره تئاتر شبستان به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سال جاری با حضور کارشناسان در حال برگزاری است.

«حسین عالم‌بخش»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از اعلام فراخوان دومین جشنواره تئاتر شبستان از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: با توجه به برگزاری موفق نخستین دوره جشنواره تئاتر شبستان در سال گذشته و استقبال بی نظیر گروه های نمایشی و تاثیرات مثبت این جشنواره، بنا است دومین جشنواره ملی تئاتر شبستان برگزار شود.

مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: در همین راستا جلسات برنامه ریزی، بررسی نقاط قوت و کمبودهای نخستین جشنواره تئاتر شبستان به منظور برگزاری هرچه بهتر دومین دوره این جشنواره در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور کارشناسان این حوزه در حال برگزاری است و در هفته های آینده نیز این جلسات استمرار دارد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه استادان و استادیاران، هنرمندان، داوران مدرسه تئاتر شبستان با رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و دریافت نقطه نظرات آنها، شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر شبستان در سال۱۴۰۳ تشکیل و فراخوان دومین جشنواره تئاتر شبستان، طی دو هفته آینده اعلام می شود.

 عالم‌بخش ابراز کرد: با اعلام فراخوان جشنواره تئاتر شبستان، از گروه های نمایشی دعوت می شود که از هم اکنون آثارشان را برای این جشنواره آماده کنند.

مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه از فعالیت مدرسه تئاتر شبستان به منظور برگزاری دوره های آموزشی به فعالان کانون مساجد خبر داد و گفت: در صورت تقاضای استان ها برای برگزاری این دوره ها، اساتید برجسته برای تدریس معرفی می شوند.

وی همچنین از گردهمایی گروه های نمایشی در استان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این گردهمایی با حضور اساتید این حوزه در استان هایی که سال گذشته این گردهمایی را برگزار نکرده اند، برگزار می شود و تلاش داریم که برنامه های مدرسه تئاتر شبستان با قوت دنبال شود.

کد خبر 1759798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha