خیز تربیتی برای آینده کشور نیاز است

عضو کارگروه فرهنگی ستاد ملی جمعیت گفت: با وجود فعالیت برای جوانی جمعیت، خیز تربیتی برای نسل جدید برای آینده کشور نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، حجت الاسلام «محمدمسلم وافی» در نشست هم اندیشی جوانی جمعیت با جمعی از مدیران مسئول و زنان فعال در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اظهار داشت: سیاست های جوانی جمعیت از اهمیت خاصی برخوردار بوده و رهبر معظم انقلاب بر آن سفارش و توصیه های زیادی دارند.

عضو کار گروه فرهنگی ستاد ملی جمعیت افزود: رهبر معظم انقلاب دعاگوی فعالان این حوزه هستند و باید قدردان جایگاه خود باشیم و برای این مسیر کار و تلاش ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر فعالیت‌های اجرایی برای جوانی جمعیت باید به موضوعات تربیتی نیز نگاه داشته باشیم، ‌تصریح کرد: خیر تربیتی برای نسل آینده و فرزندان جدید جامعه برای آینده کشور لازم است.

خیز تربیتی برای آینده کشور نیاز است

حجت الاسلام وافی ادامه داد: موضوعات تربیتی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و سرنوشت و آینده کشور را تضمین می کند که برنامه ریزی برای این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار بوده و مورد عنایت حق تعالی و امام عصر واقع می‌شود.

عضو کار گروه فرهنگی ستاد ملی جمعیت با بیان اینکه تلاش ها برای جوانی جمعیت به ثمر خواهد نشست، خاطرنشان کرد: دعای خیر امام زمان(عج) برای این دسته از فعالیت ها وجود دارد و باید به این موضوع ایمان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب دغدغه جدی در خصوص جوانی جمعیت دارند، یادآورشد: باید برای تحقق این امر کار کرده و هر کس نقش خود را ایفا کند.

خیز تربیتی برای آینده کشور نیاز است

حجت الاسلام وافی با بیان اینکه نباید رفع نیازهای جامعه را به کمبود بودجه و اعتبارات گره زد، گفت: کارهای صادقانه و نیت های پاک با نگاه ویژه امام عصر روبرو خواهد بود و مشکلات و موانع رفع می شود.

وی ادامه داد: تشکل‌های مردمی با عنایات پروردگار و معصومین کار خود را پیش می برند و موفقیت هایی را نیز به همراه داشته اند.

کد خبر 1761787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha