هیچ جا مانند کانون‌های های مساجد نمی‌تواند انقلاب هنری ایجاد کند

عالم‌بخش با تاکید بر حمایت از گروه‌های نمایشی مساجد، گفت: هیچ جا مانند کانون‌های مساجد نمی‌تواند انقلاب هنری ایحاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، گردهمایی دوروزه مدیران ستادی و استانی کانون‌های مساجد روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع باغ‌زیبای تهران در حال برگزاری است.
در نوبت عصر روز نخست از این گردهمایی حسین عالم بخش بر لزوم تقویت تئاتر مساجد تاکید کرد و گفت: اگر در سال‌های گذشته مساجد در حوزه تئاتر  فعالیت خوبی داشتند، شاهد جذب نوجوانان و جوانان به برنامه های دیگر نبودیم.
مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: وظیفه مساجد و فعالان مسجدی است که برای تئاتر بیننده جذب و به محتوای نمایش ها نظارت کنند.
وی بر لزوم دغدغه مندی بچه های مسجد نسبت به محتواهای تولیدی توسط گروه‌های نمایشی تاکید کرد و گفت: هیچ جا همانند ستاد هماهنگی کانون های مساجد نمی تواند انقلاب هنری ایجاد کند و این ظرفیت را دارد چنان که در نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان شاهد این تحول بودیم.
وی خطاب به مدیران کانون های مساجد گفت: از هنرمندان و گروه های هنرهای نمایشی حمایت کنید و آنها را دریابید.
عالم بخش با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر شبستان در سال گذشته، گفت: خوشبختانه شاهد تولید آثار فاخر از برخی از گروه‌های نمایشی بودیم و همین به تقویت گروه های نمایشی در مساجد ضرورت بیش از پیش می بخشد.
کد خبر 1760341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha