تاکید بشار اسد بر ضرورت تقویت همبستگی اعراب برای دستیابی به ثبات در منطقه

بشار اسد بر ضرورت تقویت همبستگی اعراب و اقدام مشترک برای دستیابی به ثبات در منطقه با توجه به حوادث و تحولاتی که جهان شاهد آن است، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با عبداللطیف بن راشد آل الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین  دیدار کرد و در این دیدار بر روابط دوجانبه بین دو کشور و راه‌های توسعه آن در زمینه‌های مختلف و تامین منافع دو کشور و دو ملت بحث و بررسی کردند.

در این دیدار بر تدارکات و تلاش‌های بحرین برای موفقیت‌آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی در ماه آینده و بررسی مهم‌ترین موضوعات در دستور کار این اجلاس به منظور تامین منافع مشترک اعراب و متحد کردن تلاش‌ها برای مقابله با چالش‌های کنونی تاکید شد.

خبرگزاری سوری (سانا) اشاره کرد که دکتر فیصل المقداد وزیر امور خارجه و خارج از کشور سوریه امروز با همتای بحرینی خود دیدار و در مورد روابط دوجانبه میان دو کشور گفتگو و بر تقویت آن تاکید کردند.

بشار اسد رئیس نیز بر ضرورت تقویت همبستگی اعراب و اقدام مشترک برای دستیابی به ثبات در منطقه با توجه به حوادث و تحولاتی که جهان شاهد آن است، تاکید کرد.

دو  وزیر همچنین ضمن بررسی مقدمات جاری برای برگزاری سی و سومین اجلاس سران اتحادیه کشورهای عربی، بر ضرورت برگزاری این اجلاس برای حمایت از روند اقدام مشترک کشورهای عربی و ارتقای توانمندی های اعراب در مواجهه با چالش های مختلف تاکید کردند.

کد خبر 1761015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha