دهه کرامت فرصتی برای تقویت رفتارهای کریمانه است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: این دهه فرصتی برای تقویت رفتارهای کریمانه است تا در طول سال نیز این فرهنگ گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت های هفته اشاره کرد و اظهار داشت: آغاز دهه کرامت و خوشحالی اهل البیت(ع)، آرامش، نشاط و خرسندی عاشقان خاندان عصمت و طهارت را به همراه دارد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: این روزهای مبارک فرصتی برای تقویت و ترویج رفتارهای کریمانه نسبت به همدیگر است و آغاز خوبی برای گسترش دوستی ها در طول سال است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و نیازهای بیماران تصریح کرد: کمک به رفع نیازهای همدیگر گره گشای مشکلات بوده و باعث بهبود اوضاع زندگی مردم نیازمند می شود.

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: این دهه و جشن های آن امکان ایجاد معنویت و ترویج معارف اهل البیت(ع) را فراهم می کند که مردم برای بزرگداشت آن در صحنه هستند.

وی به مناسک حج اشاره کرد و گفت: این مناسک و فریضه دینی دشمن شکن بوده و شیطان زمان را نگران و هراسان می کند و هر حاجی دشمن شناسی خود را نشان داده و انزجار علیه ظالمان جهان را اعلام می کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حاکمان آمریکا دشمن و شیطان بزرگ جامعه هستند، تصریح کرد: نوع رفتار آنان نسبت به دانشجویان و مردم بی گناه غزه واقعیت تفکر و نگرش آمریکا و اسرائیل را برای همگان روشن کرد.

وی ادامه داد: آنان با همه ادعای خود برای رعایت حقوق بشر و حقوق زنان اما در اتفاقات اخیر، واقعیت ها را نشان دادند.

کد خبر 1762634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha