لزوم الگوگیری از روحیه«ما می توانیم» آیت الله رئیسی

آیت الله توکل باصدور پیامی درپی شهادت رئیس جمهور با بیان اینکه شهادت خادم‌الرضا(ع)، رئیس‌جمهور محبوب، که به واقع سیدالشهداء خدمت باید نامیدش، ثلمه‌ای بزرگ است، گفت: نجات اقتصاد کشور با روحیه "ما می‌توانیم"، این شهید والامقام باید برای همیشه الگویی برای خدمتگذاران ملت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله سید رحیم توکل-نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه پیام تسلیت صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم ٱللَّهِ ٱلرَّحمنِ ٱلرَّحِیمِ
منَ ٱلمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبدِیلٗا(احزاب- ۲۳)
برخی از میان مؤمنان، مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفا کردند، از آنان کسی است که عهدش را به جا آورد [شهید شد] و برخی از آنان [نیز] کسی است که انتظار [شهادت] می‌کشد و [اینان] به هیچ وجه عهدشان را تغییر ندادند.

شهادت خادم‌الرضا(ع)، رئیس‌جمهور محبوب، که به واقع سیدالشهداء خدمت باید نامیدش، ثلمه‌ای بزرگ است که ان‌شاءالله خداوند نمونه‌های او را به ملت قدردان ما و جهان اسلام عنایت فرماید.
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مصداق خادم در تراز امام رضا علیه آلاف‌ التحیه والثناء، سوابقی درخشان در خدمت به ملت و پرانگیزه در مسیر تعالی کشور و ساعی برای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و به شدت آرزومند پیوستن به جمع یاران شهیدش بود.  

آثار فراموش نشدنی او در کمک به محرومان، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و در یک کلام، نجات اقتصاد کشور با روحیه "ما می‌توانیم"، برای همیشه الگویی خواهد بود برای خدمتگذاران این ملت.
بوستان انقلاب اسلامی گل‌های فراوانی برای خدمتگذاری به کشور و ملت‌های آزاده جهان دارد تا بتوانند جای خالی شهید خدمت را پر کنند. نام بلند "سید ابراهیم رئیسی" بر تارک دولت همچون شهیدان رجایی و باهنر خواهد درخشید و جاودانه خواهد شد.

ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه خدمتگذاران صدیق خود را فراموش نخواهند کرد و همواره درود و تحیات خود را تقدیم روح رئیس‌جمهور فقید و شهید خود خواهد کرد.
شهادت این طلایه‌دار خدمت خالصانه را به امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده، علو درجات این شهید و همراهان خدوم و شهیدش را از خداوند علیم خبیر خواهانم.

۱۱ ذی‌القعده ۱۴۴۵ 
برابر با ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر 1764405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha