پیام تسلیت حزب الله لبنان در پی شهادت آیت الله رئیسی به رهبر و ملت ایران

حزب الله لبنان در پی شهادت آیت الله رئیسی به رهبر و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، با اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراهش بر اثر سقوط بالگرد، حزب الله لبنان پیام تسلیت داد.

حزب الله لبنان گفت: پیش از هر چیز به سرور و مولایمان، بقیة الله فی ارضه، صاحب الزمان(عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ، مراجع عظام و مسئولین جمهوری اسلامی و بر مردم صبور و عزیز ایران و به ویژه به خانواده های شریف و مبارزشان شهادت آیت الله رئیسی و امیر عبداللهیان و دیگر هیئت همراه را  تسلیت عرض می‌کنیم.

حزب الله گفت: رئیس جمهور شهید، برادر بزرگ ما، پشتیبان قوی و مدافع سرسخت مسائل ما و ملت به ویژه قدس و فلسطین و حافظ نهضت‌های مقاومت و رزمندگان آن در تمامی مناصب خود بود.

حزب الله همچنین در این پیام گفت: رئیس جمهور شهید، خدمتگزار وفادار و صادق مردم عزیز ایران و نظام رفیع جمهوری اسلامی، پشتیبان وفادار حضرت امام خامنه‌ای و امیدی بزرگ برای همه مظلومان بود.

حزب الله لبنان همچنین درباره شهادت امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت: برادر گرامی شهید عبداللهیان، فعال و فداکار و پرچمدار تمامی مجامع سیاسی و دیپلماتیک جهان بود.

در این پیام آمده است: از خداوند منان خواستاریم که نظام جمهوری اسلامی، رهبران و مردم آن را با صبری زیبا و عزمی راسخ در ادامه راه امام راحل و همه شهدا از این مصیبت عبور دهد.

آیت‌الله رئیسی و همراهانشان یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) پس ازمراسم بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و سقوط کرد.

کد خبر 1764407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha