رئیسی دیگر به استان امام نخواهد آمد

آیت الله رئیسی که مقرر بود در خرداد امسال میهمان دیار آفتاب باشد، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و دیگر به استان امام نخواهد آمد.

خبرگزاری شبستان:پاکباز

آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب ملت در دولت سیزدهم از ابتدای قبول مسئولیت خود خدمت به ملت را در دستور کار خود قرار داد و از همان ابتدا با حضور فیزیکی در مناطق مختلف به رفع مشکلات و خدمت به جامعه به ویژه مناطق محروم تلاش کرد.

در ماه های اخیر شاهد دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان مختلف بودیم و مقرر بود استان مرکزی نیز در بهار امسال میزبان هیئت دولت باشد.

اواخر اردیبهشت بود که خبر قطعی آمدن آیت الله رئیسی به دیار آفتاب داده شد و از ابتدای سال شاهد تلاش های مدیران ارشد استان در پیگیری موصوبات دور اول سفر ایشان به استان و تلاش در راستای آماده سازی به منظور افتتاح پروژه های نیمه تمام که به دستور ایشان اولویت بندی شده بود و تکمیل و بهره برداری از آنها به منظور استفاده مردم از تاکیدات این سید بزرگوار بود، بودیم.

قرار بود که این سفر در اواخر خرداد اتفاق بیافتد. مردم استان مرکزی همه در تاب و تب سفر سید محرومان به دیار امام بودند اما به یکبار میهمان در راه خدمت بجای سفر به دیار امام؛ پر کشید و به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

از ساعات اولیه اعلام خبر ایجاد مشکل برای بالگرد رئیس دولت سیزدهم و همراهانش مردم استان مرکزی همراه با مردم سراسر کشور دست به دعا برداشته، ختم قرآن، ختم یاسین، دعای توسل خوانده و  نذر صلوات برای سلامتی ایشان کردند و با حضور در حرم مطهر امامزادگان و مساجد در شب میلاد حضرت رضا(ع) برای خادم الرضا دست به دعا شدند و از درگاه الهی سلامتی ایشان را طلب کردند.

اما تقدیر و مشیت الهی بر این بود که بجای میزبانی ایشان در دور دوم سفرهای استانی در شهرهای استان و افتتاح پروژه های عمرانی؛ در مساجد مراسم گرامیداشت برای سید محرومان بگیریم.

این فقدان یار سفر کرده وظیفه همگان را سنگین‌تر می کند و همه باید تلاش کنند و در مسیری که این سید خستگی ناپذیر برای پیشرفت کشور ترسیم کرده بود و در این سال ها شاهد موفقیت های گسترده ای بودیم حرکت کنیم تا روح ایشان در آسمان ها شاد باشد.

آیت الله رئیسی در قلب هپکو ماندگار شد

رئیسی دیگر به استان امام نخواهد آمد

احیای شرکت هپکو یکی از اقدامات خادم ملت بود، خدمات این سید بزرگوار بی شمار است اما حمایت‌های دکتر رئیسی از شرکت هپکو در قوه قضاییه و قوه مجریه هیچگاه از خاطر پرسنل و کارکنان این شرکت پاک نخواهد شد و این ضایعه بزرگ قلب این مجموعه را بیش از هر فرد دیگری به درد آورده است.

مردم استان به ویژه مدیریت و کارکنان، جان دوباره این واحد صنعتی بزرگ را مدیون این شهید والامقام می‌دانند، بر تلاش‌ها و خدمات صادقانه دکتر رییسی شهادت می‌دهند و در این روز تلخ، سراسر اندوهگین هستند چراکه یکی از پشتیبانان خود را از دست داده‌اند.

کانون های مساجد استان مرکزی آماده برگزاری مراسم عزادری

رئیسی دیگر به استان امام نخواهد آمد

اعضای کانون های مساجد استان مرکزی مدیران و فعالان محترم فرهنگی مساجد؛ در پی شهادت جانسوز رئیس جمهور محترم  جمهوری اسلامی ایران وهمراهان؛ ضمن پخش صوت قرآن کریم از ماذنه های مساجد، قرائت جمعی قران کریم ۱۵ دقیقه قبل از اذان ظهر و مغرب  هدیه به شهدای خدمت در مسجد محل مراسم عزاداری نیز با حضور اعضا برگزار می کنند.

خادم‌الرضا(ع)؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران؛ عصر  روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده و همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به همراه تمامی همراهان خود، به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

کد خبر 1764606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha