برگزیدگان مسابقه بزرگ قرآن و چهل حدیث در مریوان تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه بزرگ شهرستانی قرآن و چهل حدیث شهرستان مریوان به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در این آئین با اشاره به اینکه مسابقه بزرگ قرآن کریم (تلاوت آیه ۲۹ سوره فتح) و چهل حدیث به مناسبت ماه مولود و با همکاری ادارات ورزش و جوانان، شهرداری و آموزش و پرورش مریوان در ماه ربیع‌الاول برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان مراسم اهدای جوایز با نظر ستاد کرونای شهرستان به ۲۵ آذر موکول شد.


حجت‌الاسلام حسن ورهرام در مورد شیوه برگزاری مسابقه گفت: این مسابقه بصورت مجازی برگزار و در کانالها و گروههای خبری شهرستان و همچنین شبکه شاد آموزش و پرورش مریوان اطلاع‌رسانی شد.


وی بیان کرد: از بین ۲۱۸ کلیپ ارسالی شرکت کنندگان به ۳۵ نفر از برگزیدگان با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان افزود: حائزین رتبه اول در مسابقه حدیث بخش خواهران و در رده خردسالان خانم چرو مرادی و رده نوجوانان خانم رویا آشنا و خانم کیمیا احمدی و رده بزرگسالان خانم شلیر بادکام، خانم سوره گل کیوان و خانم فرشته احمدی بصورت مشترک بودند که از آنان تجلیل شد.

حجت‌الاسلام ورهرام گفت: در مسابقه حدیث بخش برادران و در رده خردسالان محمد سعدی و رده نوجوانان مادح دوستی و رده بزرگسالان آقای پوریا میرزایی مقام اول را کسب کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان همچنین به برگزیدگان بخش قرآنی مسابقه بزرگ شهرستان اشاره و اضافه کرد: در بخش خواهران خانم نقره زارعی و در بخش برادران آقای معروف آشنا به‌عنوان رتبه اول شهرستان شناخته شدند.


گفتنی است، این مراسم با حضور نماینده اداراتی که همکاری داشتند و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

 

کد خبر 1003978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha