بازسازی سرپل‌ذهاب، یکی از خدمات ماندگار و موفق نظام جمهوری اسلامی است

بازوند، گفت: امروز بازسازي سرپل ذهاب "كه بر اثر زلزله ویرانگر آبان ۹۶ تبدیل به تلی از خاک و آوار شده بود" یکی از خدمات ماندگار و موفق نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در كرمانشاه؛ "هوشنگ بازوند" استاندار کرمانشاه در نشست هماهنگی برنامه‌های عمرانی سرپل‌ذهاب که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل اقتصادی استانداری، فرماندار جدید سرپل ذهاب و فرماندار سابق این شهرستان برگزار شد؛ اظهار داشت: بازسازی زلزله  یکی از کارهای موفق و ماندگار نظام جمهوری اسلامی است.

 

وي افزود: سرپل ذهاب بر اثر زلزله ویرانگر آبان ۹۶ تبدیل به تلی از خاک و آوار شده بود و سطح شهر پر از چادر و کانکس بود.

 

استاندار كرمانشاه ادامه داد: با کمک‌ها و پشتیبانی مجموعه نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار، اکنون چهره‌ی شهر کاملا عوض شده و دیگر خبری از آن ویرانی.ها نیست و سرپل ذهاب تبدیل به شهری شده که زندگی در آن موج می زند‌.

 

مقام ارشد استان تاکید کرد: سرپل‌ذهابی‌ها مردمانی بسیار نجیب، صبور، مقاوم و تلاشگر هستند که هرچند در این زلزله دچار آسیب های زیادی شدند ولی در برابر کوه مشکلا همچنان مقاوم ایستادند. 

 

بازوند گفت: بقعه احمد اسحاق (ره) نزد مردم دارای یک جایگاه بسیار والای معنوی و عرفانی است و بازسازی این مجموعه به شکل مناسبی و با هزینه دولت در حال انجام است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: جمالی نیا فرماندار سابق شهرستان سرپل ذهاب زحمات شبانه روزی بسیار زیادی برای بازسازی خرابی های ناشی از زلزله متحمل شدند و آیندگان به نیکی از خدمات ماندگار ایشان یاد خواهند کرد.

 

نماينده عالي دولت در استان افزود: در دوران فرمانداری ایشان با درایت و تدبیر تعداد ۱۸ هزار کانکس، برچیده شد که در نوع خود یک کار ماندگار و بی نظیر بود.

 

وی اظهار داشت: فرزادی پور فرماندار جدید سرپل ذهاب از مدیران باتجربه، کاردان و پرانرژی استان هستند که با دوراندیشی و تدبیر کارها و برنامه های توسعه‌ای شهرستان را دنبال خواهند کرد.

 

مدیر ارشد استان با تاکید بر پرهیز از تفرقه و دوری از حاشیه ها، در ادامه اظهار داشت: با همدلی و همگرایی می توان بر مشکلات غلبه کرد و زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم نمود.

 

کد خبر 1006295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha