احداث کارخانه نوآوری لرستان کاری مهم ، پایه ای و اساسی است

خادمی با اشاره به نقش شرکت های دانش بینان در تقویت جهش تولید، گفت: احداث کارخانه نوآوری لرستان کاری مهم ، پایه ای و اساسی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید  که با حضورمعاون علمی و فن آوری ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: در جریان بازدید دکتر ستاری از پروژه های مختلف مشخص شد که بخش عمده‌ای از آنچه در سفر قبلی قول داده‌اند بخوبی به مرحله عمل و اجرا رسیده است. 

 

استاندار لرستان اظهار داشت: در دو سه سال اخیر وضعیت مالی و اقتصادی به نحوی بود که خیلی از کارهایی که افراد تصور می کردند از سال ۹۷ و ۹۶ مانده قابل اجرا نیست که با تلاش و همت دکتر ستاری و مجموعه، این موضوع  در کل کشور به عنوان یک مسئله طرح شد و ضمن جذب منابع،صندوق نو آوری و شکوفایی نیز فعال شده  و تسهیلات خوبی نیز پرداخت شده است که جای تقدیر دارد. 

 

وی با اشاره به بازدید از چند پروژه مختلف دانش بنیان در خرم آباد، افزود: خواسته هایی این شرکت ها در این دیدار مطرح شد که لیست خواسته ها در  قالب صورتجلسه تنظیم شده تا هم نتایج آن را در استان ببینیم و هم قابل پیگیری باشند. 

 

استاندار لرستان ایجاد کارخانه نوآوری را کاری مهم ،پایه‌ای و اساسی خواند و اظهار کرد: این مهم زیربنای سایر کارهای دیگر است که  امیدواریم منابع آن به سرعت تامین شده تا بتوانیم این طرح را در استان به سرعت عملیاتی کنیم.

کد خبر 1007000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha