زمان ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تغییر کرد

احمدخانی گفت: با توجه به لزوم انجام برخی تغییرات در درگاه آزمون سراسری قرآن و عترت؛ زمان آغاز ثبت نام در آزمون، با ده روز تأخیر از تاریخ ۱۰ تا ۳۰ دی‌ماه می باشد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و اینترنتی برگزار می شود.

 

محمدربیع احمدخانی افزود: بر اساس اطلاعیه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد اجرایی نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با توجه به لزوم انجام برخی تغییرات در درگاه آزمون سراسری قرآن و عترت؛ زمان آغاز ثبت نام در آزمون، با ده روز تأخیر از تاریخ 10 تا 30 دیماه می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این دوره این آزمون، اطلاع از رشته ها و نحوه ثبت نام می توانند از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir از یکم آذرماه مراجعه کنند.

 

به گفته احمدخانی، آزمون در ۳ گروه امتحانی شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت (ع) و حفظ قرآن کریم است که هر کدام به ۱۴ رشته تقسیم می شود.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: همه داوطلبان بدون محدودیت سنی می توانند در این آموزن شرکت کنند و هر داوطلب می تواند در ۶ رشته و در گروه حفظ فقط یک رشته ثبت نام کند.

 

وی افزود: آزمون هفته اول اسفندماه سال جاری در همه رشته ها به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و نفراتی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اعطا می شود

 

احمدخانی خاطرنشان کرد: شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآن کشور از مهمترین اهداف اجرای این آزمون است.

 

کد خبر 1007260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha