خلع ید ۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع دامسرا و سفره خانه غیرمجاز در اراضی جنگلی نکا

میرعمادی گفت: با اقدامات به موقع فعالان منابع طبیعی و آبخیزداری نکا و دستور دادستان، ۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع دامسرا و سفره خانه غیرمجاز در اراضی جنگلی نکا خلع ید شد.

«سید ابراهیم میرعمادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: در پی دستور دادستان نکا و هماهنگی های انجام شده منابع طبیعی این شهرستان، رفع تصرف، تخریب و قلع و قمع یک واحد سفره خانه سنتی و دامسرا در نکا اجرایی و اراضی به بیت المال برگشت.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نکا افزود: با هرگونه تخریب و تصرف و یا قطع درختان جنگلی در عرصه‌های منابع طبیعی به طور جدی و برابر مقررات می شود.

 

وی با هشدار به کسانی که به صورت غیر مجاز اقدام به دست اندازی به منابع طبیعی میکنند، خاطر نشان کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و در این خصوص کوچکترین چشم پوشی نخواهند داشت.

 

میرعمادی گفت: در دی ماه امسال با اقدامات به موقع فعالان منابع طبیعی و آبخیزداری نکا و دستور دادستان، 5 هزار و 400 متر مربع دامسرا و سفره خانه غیرمجاز در اراضی جنگلی نکا خلع ید شد.

 

وی یادآور شد: دامسرا غیر مجاز خلع ید شده در نکا به مساحت 420 متر مربع در اراضی جنگلی روستای کرداب واقع شده بود و همچنین سفره خانه سنتی بین راهی  و سکوهای نشیمن مسافران هم به مساحت 4 هزار و 980 متر مربع در منطقه جنگلی کامشی چشمه واقع بود که با اقدام منابع طبیعی و با دستور دادستان نکا و با همکاری نیروی انتظامی خلع ید و قلع و قمع شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نکا، از مردم طبیعت دوست درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تخلف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را به منابع طبیعی نکا و یا یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

کد خبر 1007650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha