محفل شعر« بصیرت و میثاق امت با ولایت» در ایلام برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: محفل شعر « بصیرت و میثاق امت با ولایت» با حضور هنرمندان شاعر بسیجی و برجسته استان در بستر فضای مجازی به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه برگزار می شود.

«علی میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد:  این محفل شعری با حضور هنرمدان و شاعران برجسته استان ایلام در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ارائه و قرائت اشعاری در خصوص گرامیداشت نهم دی ماه برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این محفل شعری در بستر فضای مجازی اجرای و بخش از این محفل با شعر خوانی شاعران در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام پخش می شود.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام یادآور شد: در این برنامه از هر شهرستان یک شاعر بسیجی در قالب قرائت شعر، ارادت خود را به ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی،حمایت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه بیان می کند.

 

میرزایی تصریح کرد: همچنین با فراخوانی که از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با همراهی انجمن شعر در سطح استان اعلام گردید بالغ بر ۶۰ اثر به صورت نوشتاری در راستای گرامیداشت نهم دی ماه از سوی شاعران و هنرمندان استان به این سازمان ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی برنامه های متنوعی در راستای بصیرت افزایی توسط قشر بسیج هنرمندان در سطح استان برگزار می شود، گفت: همچنین از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حاصل کار یکی از هنرمندان برجسته استان در زمینه نقاشی و طراحی نیز رونمایی می شود.

 

کد خبر 1008847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha