شهید «علی عابدینی» نسبت به ایتام احساس مسئولیت می کرد

پدر شهید مدافع حرم«علی عابدینی» با بیان اینکه فرزند شهیدش همانند سایر شهدا رفع فقر و کمک به محرومین را مورد توجه داشت، گفت: علی آقا نسبت به ایتام احساس مسئولیت می کرد و ماهیانه بخشی از حقوق خود را به این کار اختصاص می داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «یوسف‌ عابدینی» پدر شهید مدافع حرم «علی عابدینی» از شهدای مدافع حرم که در منطقه خان‌طومان سوریه آسمانی شد امروز(11دی) در  نشست صمیمی با حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» دیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندرانبا اشاره به اینکه بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی شهید «علی عابدینی» پس از شهادتش مشخص شد، اظهارکرد: این شهید هیچ علاقه‌ای به شهرت و معروفیت نداشت و همیشه به‌دنبال گمنامی بود.

پدر شهید مدافع حرم «علی عابدینی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار دلها بیشتر به ایتام و فقیران سالمندان سر میزد ما بعد از شهادت علی متوجه شدیم که علی با همکارانش هر ماه یک بخشی از حقوقش را به حساب یتیمان واریز می‌کرد.

 

وی ادامه داد: پیگیر شدیم دیدیم اسم یتیم رقیه بود و سیده بود شهید عابدینی علاقه داشت ما هم نیت کردیم که ادامه دهنده راه این شهید باشیم وقتی خلاصه‌ای از زندگی این شهید را نگاه می‌کنیم می‌بینیم دغدغه اش فقر مردم بود.

 

عابدینی تصریح کرد: بعد از شهادت شخصی نزدم آمد گفت من روزی به دکتر رفتم پول دارویم را نداشتم می خواستم قرض بگیرم خجالت کشیدم سه چهار روزی حالم بد بود دیدم شهید عابدینی نزدم آمد دستش مجروح بود زمان خروجش بسته‌ای زیر فرش گذاشت بسته را باز کردم دیدم مبلغ ۷۰ هزار تومان پول دارو بود نمی‌دانستم از کجا می‌دانست.

 

پدر شهید عابدینی در پایان ضمن تحسین ابتکار کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران برای اجرای محرومیت زدایی در بین ایتام به نیت شهدا و با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت:  رفع فقر و محرومیت در سیره عملی فرزند شهیدش به وضوح دیده می شد.

 

 

 

کد خبر 1010144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha