نفوذ منطقه ای کشورمان به برکت شهید حاج قاسم سلیمانی گسترش یافت

امام جمعه زاهدان با بیان شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را در هر کجا که بود تقویت کرد، گفت:نفوذ منطقه ای کشورمان به برکت شهید حاج قاسم سلیمانی گسترش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دفاع از اسلام بود که برای  جامعه اسلامی در کشورهای مختلف عزت آفرید؛ شهید حاج قاسم سلیمانی برای گسترش نفوذ منطقه کشورمان کار کرد.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه احساس  مسئولیت نسبت به سرنوشت مسلمانان یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف جبهه مقاومت حضور یافت و به مسلمانان شیعه و سنی تا توان داشت کمک کرد.

 

محامی گفت:  شهید حاج قاسم سلیمانی تقابل ایران با صهیونیست ها را از مرزهای جغرافیایی کشورمان به مرزهای اسرائیل اشغالگر انتقال داد.

 

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را در هر کجا بود تقویت کرد و با همه، فراجناحی و فراملی کار کرد و دست مهر و محبت خودش را بر سر همه کشید و به آنها کمک کرد.

 

خطیب نماز جمعه زاهدان با بیان اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فقط سردار جبهه نبود بلکه در عرصه دیپلماتیک، قوی بود، ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه ولایت مداری، تابع ولایت فقیه بود و تمام وجودش را در ولایت فقیه می دید.

 

محامی یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه خودسازی و تهذیب نفس، اخلاق و معنویت در عرصه خدمت به مردم یک سردار بود.

 

وی افزود: از دشمنان نهراسیم و با توانمندی های داخلی درصدد مقابله با نقشه های شوم دشمن باشیم و تحریم ها آنها را خنثی کنیم و تبلیغات آنها را از بین ببریم و این وظیفه مردم و مسئولان است، اما وظیفه مسئولان سنگین تر است و باید در مقام سخن گفتن مسئولان مظهر ایمان، بصیرت و اقتدار انقلاب اسلامی باشند و هرگز به خودشان سستی نشان ندهند.

کد خبر 1010460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha