شناخت شهدا و عملیاتی کردن سیره آنها در همه ابعاد زندگی ضروری است

سردار کریمی گفت: شناخت شهدا و عملیاتی کردن سیره و منش آنها در همه ابعاد امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» (14 دی) در جمع فرمانده، مسئولین و کارکنان یگان ویژه استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: عزت، اقتدار و سربلندی امروز نظام اسلامی نتیجه ایمان، اعتقاد، ولایتمداری و ایثار ملت ایران و عنایات ویژه پروردگار است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه کارکنان و مامورین یگان ویژه سربازان غیور امام زمان(عج) و ولایت هستند، افزود: این عزیزان مخلصانه و مجاهدانه در عرصه دفاع از حریم امنیت کشور  تلاش می کنند.

 

وی به برگزاری طرح «سفیر یک شهید» در یگان ویژه استان مرکزی اشاره کرد و بیان کرد: این طرح اقدامی ارزشمند و بزرگ در راستای معرفی و تبیین سیره شهدا است و باید با جدیت دنبال و پیگیری شود.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: آن چیزی که باید در طرح سفیر یک شهید به آن توجه داشت شناخت شهید و عملیاتی کردن سیره شهید در همه ابعاد زندگی است که اگر با جدیت و از روی اعتقاد قلبی دنبال شود قطعا گشایش های زیادی در زندگی فردی و اجتماعی ایجاد می کند.

 

سردار کریمی با بیان اینکه نیروهای مسلح در نظام اسلامی در طول این سال ها به خوبی نشان داده اند که همواره برای گام برداشتن در مسیر شهدا پیشگام و پیشتاز هستند، خاطر نشان کرد: این ثبات قدم در مسیر ارزش ها و آرمان های شهدا را با عملکرد خود به خوبی اثبات کرده اند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی معنویت و کار در راه رضای خدا را مهمترین تفاوت نیروهای مسلح در انقلاب اسلامی با سایر کشورهای دانست و بیان کرد: نیروهای مسلح همواره به دنبال ایثار و ازخودگذشتگی هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر حرکت در مسیر شیهد سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: مکتب شهید سلیمانی یک ایدئولوژی منسجم برای رساندن ملت های مسلمان به کمال و سعادت است.

 

سردار کریمی همچنین به مراسم تشییع با شکوه این شهید گرانقدر اشاره کرد و گفت: رسانه های دنیا همواره در طول حیات بابرکت شهید سلیمانی در صدد تحریف و سانسور کردن اقدامات و خدمات این بزرگ مرد تاریخ ایران بودند که با حضور خودجوش و آگاهانه اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان نقشه های آنها نقش بر آب شد.

 

وی حرکت در مسیر ولایت را از مهمترین خواسته های شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: ایشان تنها راه نجات از مشکلات و بحران ها را همراه بودن و مطیع ولایت بودن می دانست.

 

این مقام مسئول شهید سلیمانی را نمادی از تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: اگر می خواهیم در گام دوم انقلاب به سمت تشکیل تمدن اسلامی حرکت کنیم باید مکتب شهید سلیمانی را الگوی عملیاتی خود قرار دهیم چرا که مکتب شهید سلیمانی کامل ترین، عملیاتی ترین و جامع ترین الگو برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

کد خبر 1011563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha