اجرای ۵۶ پروژه جهش تولید در لرستان/ ‍ تسریع در تکمیل پروژه های جهش تولید ضروری است

خادمی با تاکید برضرورت پروژه های نیمه کاره، گفت: تسریع در تکمیل پروژه های جهش تولید ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(23 دی) درجلسه ستاد اقتصاد مقاومتی  استان، اظهار داشت: در سال جهش تولید 56 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان آغاز شده است.

 

استاندار لرستان با اشاره به روند اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان، افزود: می بایست ۵۶ پروژه در استان لرستان طبق تفاهم نامه در قالب پروژه های جهش تولیدتا پایان سال به بهره برداری برسد. 

 

وی با ارائه آمارمذکور خاطرنشان کرد :از مجموع پروژه ها تعداد  ۱۰ پروژه تکمیل شده ، ۲۰ پروژه تقریبا بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ۲۶ پروژه رشد کمتری داشته اند. 

 

خادمی با تاکید بر  تکمیل پروژه های نیمه تمام بیان کرد: در جلسه امروز که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه هایی که پیشرفت بالایی داشته اند تاکید شد تا هر چه سریع تر به  جمع بندی نهایی برسیم. 

 

وی با تاکید بر نقش و اهمیت وجود  منابع مالی در تکمیل پروژه ها خاطرنشان کرد:  البته بخشی از اشکالات موجود در منابع مالی مشهود است که باید از  طریق مرکز پیگیری شود. 

 

استاندار لرستان اظهار کرد: در این جلسه واگذاری پروژه ها به عنوان یکی از موارد دستور کار اقتصاد مقاومتی مطرح شد که تاکید شد دستگاه‌های اجرایی هرچه سریعتر از طریق ماده ۲۷ نسبت به واگذاری برخی از پروژه ها از جمله ایستگاه های پمپاژ ،پروژه های پرورش ماهی و یکسری مراکز فنی و حرفه ای اقدام کنند تا بار عمرانی استان را مقداری کم و بتوانیم به پروژه‌های مهم استان برسیم. 

کد خبر 1014569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha