اجرای اردوی «خدمت فاطمی» در منطقه هزارجریب نکا

ابراهیمی از اجرای اردوی «خدمت فاطمی» در هزارجریب نکا خبر داد و گفت: توزیع ۵۰ بسته معیشتی به همراه ۵۰ پک بهداشتی، ویزیت رایگان و تب سنجی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار باخانواده معظم شهدا، توزیع لوازم التحریر و... در این منطقه اجرایی می شود.

«مقداد ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به اجرای اردوی «خدمت فاطمی» به نیابت از سردار دل ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در روستاهای شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: این اردو توسط خادمین گروه جهادی هیات معین الضعفا ثارالله شهرستان ساری طی 2روز کاری در روستاهای محروم نکا شامل: کچپ مله، کفرات و سوچلما اجرا خواهد شد.

 

مسئول گروه جهادی معین الضعفا هیات ثارالله شهرستان ساری افزود: با توجه به همزمانی با ایام فاطمیه تصمیم گرفتیم چند کار انجام شود هیات ۱۰۰ خادم دارد گروه بندی شدند یک عده در حسینیه عاشقان ساری مشغول آماده سازی فضای حسینیه برای سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستند.

 

وی با بیان اینکه گروهی برای طبخ غذای گرم به تعداد 1000 پرس برای مردم و خانواده های کم برخوردار فعال شدند، یادآورشد: تیم اعزامی به منطقه هزار جریب نکا در روستای کچپ مله، سفیدکاری و کاشی کاری خانه محروم، در روستای کفرات زادگاه شهید مدافع حرم سعید کمالی توزیع سبد معیشتی( کمک مومنانه) و در روستای سوچلما دیوارچینی ساختمان را انجام خواهند داد.

 

ابراهیمی از اهدای پتو و البسه به خانواده های کم برخوردار و توزیع 50 بسته معیشتی به همراه 50 پک بهداشتی با هدف حفظ سلامتی جامعه هدف در مواجه با ویروس کرونا بین محرومین منطقه هزار جریب شهرستان نکا خبر داد و گفت: همچنین ویزیت رایگان و تب سنجی جهت غربالگری کرونا هم در این منطقه اجرایی می شود.

 

وی از پیوستن تیم جهادی دامپزشکی به این اردوی خدمت فاطمی خبر داد و افزود: تلاش داریم با همکاری این تیم جهادی در بحث دام و طیور کمک کار روستائیان باشیم.

 

ابراهیمی با بیان اینکه تیم جهادی هیات ثارالله شهرستان ساری در بحث طب سنتی نیز به محرومین منطقه هزار جریب نکا خدماتی ارائه خواهند کرد، یادآورشد: دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم معنوی ویژه گرامیداشت ایام فاطمیه، برگزاری نشست های فرهنگی پرورشی با نوجوانان و جوانان و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه این گروه سنی نیز مورد توجه این تیم جهادی است.

کد خبر 1015633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha