خدمات آستان مطهر علوی  در سالروز شهادت حضرت زهرا(ع)

دبیرخانه آستان مطهر علوی از تلاش و همکاری بخش های مختلف این آستان برای ارایه خدمات بهتر به زایران این آستان در سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، دبیرخانه آستان مطهر علوی اعلام کرد: بخش های مختلف این آستان به همراه صدها نفر از داوطلبان برای ارایه تسهیلات و خدمات به زایران حرم امام علی(ع) در سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) تلاش کردند.

 

این دبیرخانه اعلام کرد: همه این بخش ها برنامه های خود را در زمینه های حفظ امنیت، فراهم کردن مکان های مخصوص برای نگهداری از امانات زایران، ارایه وعده غذایی، فراهم کردن خدمات پزشکی و درمانی، خدمات امداد فوری، فراهم کردن وسایل نقلیه کوچک و بزرگ برای انتقال زایران و ایجاد فضای بیشتر برای تردد زایران اجرا کردند.

 

بخش رسانه در آستان مطهر علوی اعلام کرد: اعضای این بخش مراسم مخصوص به زایران حرم امیرالمومنین امام علی(ع) را در سالروز شهادت حضرت زهرا (ع) تحت پوشش قرار دادند.

 

نیروهای این بخش علاوه بر پوشش برنامه های عقیدتی و گفتگوی ویژه به همین مناسبت، به مدت 24 ساعت به طور مداوم به پخش زنده همه برنامه های ویژه شهادت حضرت زهرا(ع) برای همه جهان اقدام کردند.

 

نیروهای بخش رسانه در پخش اخبار و گزارش های روزانه از فعالیت های بخش های مختلف آستان مطهر علوی در ارایه خدمات به زایران همکاری کردند.

 

«احمد الجمالی» رئیس بخش امور حفظ نظام در آستان مطهر علوی گفت: نیروهای این بخش برای ارایه خدمات به زایران استان  های مختلف عراق که با پای پیاده یا وسیله نقلیه خود را برای برگزاری سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) به این آستان رساندند، تلاش کردند.

 

الجمالی گفت: این بخش یک برنامه خدمات امنیتی ویژه را برای مراسم شهادت حضرت زهرا(ع) با همکاری بخش های دیگر تدوین کرد تا بهترین خدمات را برای ایجاد امنیت زایران و سازماندهی ورود آنها به صحن حیدری برای انجام مراسم فراهم کنند.

 

وی افزود: این هماهنگی با نیروهای امنیتی در استان نجف اشرف به منظور ایجاد امنیت در اطراف حرم علوی و مخافظت از زایران هنگام زیارت از حرم مطهر انجام شد.

 

کد خبر 1016587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha