دشمنی آمریکایی ها با ایران پابرجاست/ ایران قبل از انقلاب لقمه لذیذی در دهان آمریکا بود

آیت الله نورمفیدی گفت: گرچه دولت آمریکا تغییر کرده ولی دشمنی آنها با ایران با پرجا است و آمریکایی ها خواستار ایران ضعیف و سلطه پذیر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی»  ظهر امروز (جمعه 10 بهمن) در خطبه های نماز جمعه گرگان بابیان اینکه اسلام توجه ویژه ای به جایگاه زن دارد، اظهار کرد: روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) را در پیشرو داریم که روز مادر نامیده شده است.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: شبکه رسانه غربی بیان می کنند که اسلام مردم سالار است و این در حالی است که حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرمودند که بهترین شما از مردان کسی است که در منزل با همسر خود نرم تر و مهربان تر است.

 

آیت الله نورمفیدی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در هفته آینده دوازدهم بهمن، سالروز بازگشت حضرت امام (رحمه الله علیه) پس از 15 سال دوری از وطن است را در پیشرو داریم که بازگشت معمار کبیر انقلاب به وطن بسیار مشابه بازگشت رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) به مکه پس از هجرت به مدینه بود.

 

وی گفت: دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان های انقلاب اسلامی هستند، این کشور مثل لقمه لذیذ در دهان آمریکایی ها بود و آمریکایی ها حتی برای حضور در ایران حق توهش دریافت می کردند.

 

امام جمعه گرگان متذکر شد: افسرانی که در دوران پهلوی زیر سلطمه مستشاران آمریکایی خدمت می کردند معترف هستند که این نیروهای آمریکایی حتی مستشار نبودند بلکه کارکنان سازمان جاسوسی آمریکا بودند که برای حضور در ایران چند برابر افسران عالی رتبه کشور حقوق و مزایا دریافت می کردند.

 

آیت الله نورمفیدی ابراز داشت: مستشاران آمریکایی جنایت های زیادی در ایران انجام دادند و حتی گزارش شده بود نوامیس مردم را از دست مردانشان می ربودند  و این جنایت ها را هیچ کسی نمی تواند منکر شود.

 

وی گفت: معمار کبیر انقلاب کار بزرگی انجام داد و این کشور را از حلقوم آمریکا بیرون کشید و ایران را از زیر سلطه ها آزاد کرد.

 

امام جمعه گرگان با بیان اینکه با عزت زندگی کردن به سادگی بدست نمی آید، تاکید کرد: کشوری که بخواهد در دنیا مستقل باشد قطعا مورد هجمه مستکبران جهانی قرار می گیرد.

 

آیت الله نورمفیدی  به تحریم های اقتصادی اشاره کرد و افزود: با این وجود کشور پیشرفت های زیادی در طول چهار دهه گذشته بدست آورده است.

 

وی تاکید کرد: گرچه دولت آمریکا تغییر کرده ولی دشمنی آنها با ایران با پرجا است و  اوباما، ترامپ و بایدن همه خواستار ایران ضعیف و سلطه پذیر هستند و آمریکایی ها خواهان تسلط بر خاورمیانه اند.

 

امام جمعه گرگان یادآور شد: آمریکایی ها ایران تاثیرگذار در منطقه  که نقشه های آنها را نقش برآب کند نمی خواهند.

 

 

 

کد خبر 1020790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha