آغاز فعالیت ۱۰ هزار گروه جهادی در سامانه بسیج سازندگی پس از شهادت سردار سلیمانی

سردار زهرایی گفت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کمترین زمان ۱۰ هزار گروه جهادی در سامانه بسیج سازندگی ثبت نام و فعالیت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمد زهرایی»، امروز (چهارشنبه 15 بهمن) در آئین افتتاح یک هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی و ۱۳۹ تعاونی اشتغالزایی بسیج سازندگی استان فارس در شیراز گفت: در نظام ستمشاهی، فقر مطلق وجود داشت اما امروز فقر نسبی است و امروز برای رفع محرومیت در روستاها و ‌اشتغال‌زایی اقدامات مستمری به انجام ی رسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: فعالیت گروه‌های جهادی باید با تفکرهای محرومیت‌زا همراه شود و مناطق محروم باید توسط گروه‌های جهادی کنترل شده و کاهش یابند.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی، ویروس منحوس کرونا را به شکل یک دشمن دیده و با عملکرد موثر در این زمینه جانفشانی‌ها کرده اند.

سردار زهرایی در بخش دیگری از سخنان خود، تمدن غرب را رو به افول دانست و عنوان کرد: آمریکا با تمدن اسلامی مشکل دارد و تلاش می کند تا این تمدن شکل نگیرد.

وی ادامه داد: آمریکا تصور کرده بود با به شهادت رسانن شهید سلیمانی، کار تمام می شود اما این کار باعث ترویج تفکر و مکتب حاج قاسم شد و موجب شتاب گرفتن و تقویت شکل‌گیری گروه‌های جهادی شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور اعلام کرد: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کمترین زمان ۱۰ هزار گروه جهادی در سامانه بسیج سازندگی ثبت نام و فعالیت کردند و چندین تعاونی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زا نیز افتتاح شد.

کد خبر 1023349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha