بیش از ۴ هزار خانواده کم برخوردار، صاحب خانه می شوند

رضایی از ساخت ۴ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای خانواده های محروم توسط بنیاد مسکن استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، عباس رضایی در شورای اداری شهر خوانسار با اشاره به میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های دهه فجر سال جاری، آن را دلیلی بر اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: کشور با سرمایه این اعتماد عمومی توانست در شدیدترین تحریم ها و در شرایط سخت بیماری شیوع کرونا به حرکت خود ادامه دهد که نتیجه همدلی میان مردم و دولت است.
استاندار اصفهان از تجهیز کامل ساختمان پایگاه انتقال خون خوانسار خبر داد و بیان کرد: کارخانه تولید چادر شهرستان خوانسار، پنجاه و نهمین واحد تولیدی در میان ۲۶۵ واحد تولیدی خاموش است که در سال جاری به چرخه تولید باز می گردد.
وی از ساخت چهار هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان اصفهان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: هزار و۱۱۵۰ واحد های مسکونی برای خانواده های محروم و بهزیستی ساخته می شود و هزینه این منازل به صورت ۴۰ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون وام ۱۲ ساله با کارمزد ۵ درصد دریافت می شود و تاکنون ۶۱ واحد از آنها سهم خوانسار شده است.

ایران بهترین در اهدای خون

در ادامه سید مسعود خاتمی با اشاره به احداث فرهنگسرا شهرستان خوانسار توسط خیران، از خدمات آنها تقدیر کرد و گفت: پیشرفت و آبادانی  شهر ها را در سایه همدلی و مودت و خدمت به خیران  و حل مشکلات سرمایه گذاران است.
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان های خوانسار، نجف آباد، کاشان در استان اصفهان دارای مرکز انتقال خون هستند، بیان کرد: ضریب اهدای خون در ایران اسلامی ۲۵ تا ۲۷ در هزار است که در منطقه خاورمیانه اول و در دنیا کم نظیر است
وی فرهنگ سازی انتقال و اهدای خون را در دقائق انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: انتقال خون در ایران شبکه سازی شده است و خون مردم با بهترین وسائل و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گرفته می شود.
خاتمی خواستار تامین نیروی لازم برای مرکز انتقال خوانسار شد و ادامه داد: این مرکز باید چنان تامین و گسترش یابد که بتواند نیاز های منطقه و شهرستان های اطراف خود را برآورده کند.

افتتاح تونل خوانسار در اردیبهشت ماه

در ادامه محمود مسلم زاده از اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومانی پروژه های بهره برداری شده در دهه فجر خبر داد و گفت: تونل خوانسار به بوئین میاندشت و  شرکت فراز باطری  در اردیبهشت ماه بهره برداری می شود.
فرماندار خوانسار طرح های کمربندی خوانسار، شبکه جمع آوری فاضلاب، روشنایی گردنه قلعه بابا محمد، شروع مجدد کار خانه تولید چادر مشکی، طرح های شتاب دار دانشگاه ریاضی هندسه و خوانسار، چند مرکز بوم گردی و آسفالت و زیر سازی در روستاها از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده خوانسار در دهه فجر برشمرد./

کد خبر 1024363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha