سپاه لرستان در حال آماده سازی پادگان جایگزین قلعه فلک‌الافلاک است

نوبخت با اشاره به اینکه سپاه لرستان در حال آماده سازی پادگان جایگزین قلعه فلک‌الافلاک است، گفت: ساخت این پادگان با هدف ساماندهی اثر فاخر، فرهنگی و تاریخی قلعه فلک الافلاک انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدباقر نوبخت» امروز(20 بهمن) در نهمین روز از دهه مبارکه فجر در بازدید از پادگان جدید سپاه لرستان اظهارداشت: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در راستای ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک در حال آماده سازی پادگان جایگزین پادگان موجود در حریم قلعه فلک‌الافلاک است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت این پادگان، افزود: ساماندهی حریم قلعه فلاک الافلاک بستر تقویت صنعت توریسم در این استان است.

 

وی تصریح کرد: حتی اگر یک روز زودتر بتوانیم این اثر فاخر  فرهنگی و تاریخی را برای مردم آزادسازی کنیم ارزشمند بوده و توجیه دارد و علت بازدید از پادگان جدید سپاه در سفر امروز این است که روند انجام کار تسریع شود.



نوبخت ادامه داد: برادران سپاه معتقدند که باید این کار عملیاتی و اجرا شود و زودتر قلعه فلک‌الافلاک در اختیار امور فرهنگی و تاریخی قرار گیرد.



رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: چنانچه پیشنهادی از سوی صدا و سیمای مرکز لرستان داشته باشم برای تولید یک سریال از آن استقبال خواهم کرد.

کد خبر 1025034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha