ویژه برنامه های «یوم الله» بهمن از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه های متعدد به استقبال جشن چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می رود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو، ویژه برنامه«یوم الله» در گروه تهران و رویدادها به تهیه کنندگی فرشته علیپور و با اجرای سعیده هاشمی و سعید بارانی تهیه و پخش می‌شود. استقرار واحد سیار در میدان آزادی برای پوشش رسانه‌ای مراسم ویژه ۲۲ بهمن، پخش مستند های خبری با موضوع گام دوم انقلاب در محورهای مکتب شهید سلیمانی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و پیشرفت‌های علمی و اقتدار نظام اسلامی، پخش موسیقی و سرود های حماسی، انعکاس پیام های مردمی و گفتگوهای تحلیلی با کارشناسان مسائل سیاسی و بین الملل از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.


ویژه برنامه یوم الله روز چهارشنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه از رادیو تهران موج اف ام فرکانس ۹۴ مگاهرتز به صورت زنده پخش می‌شود.


گفتگو با چهره های تاثیرگذار در انقلاب
به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه «پارک شهر» در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با پخش مستندهای ویژه ایام انقلاب و همچنین گفتگو با چهره های سیاسی تاثیرگذار در انقلاب پخش خواهد شد. از مهمانان این ویژه برنامه می توان به محمدحسین صفار هرندی و حسین شریعتمداری اشاره کرد. «پارک شهر» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران که از ساعت ۶:۴۰ تا ۸:۳۰ پخش می شود.


«مستند نجات ایران»
«مستند نجات ایران» روایتگر تاریخ انقلاب مردمی ایران از سال ۱۳۴۰ خورشیدی تا بهمن ۵۷ ، کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که چهارشنبه ۲۲ بهمن، از ساعت ۹:۵ تا ۹:۴۰ روی آنتن می رود.
این مستند حوادثی را بازگو می کند که حتی شبکه های خارجی قادر به انکار آن نبوده و مجبور به اذعان حقایق شده اند، تهیه کننده و نویسنده سمانه گلک و گوینده فرتاش فرهادپور است.
از دیگر ویژه برنامه های این گروه می توان به «تهران من» اشاره کرد که در این روز با بخش های انقلابی و مستند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روی آنتن رادیو تهران می رود.


شعر انقلاب اسلامی
شعر انقلاب اسلامی موضوع دیگری از برنامه «گفتاورد» که در این روز، با حضور دکتر هادی سعیدی کیاسری شاعر و پژوهشگر، رئیس بنیاد بیدل دهلوی و مدیر کانون ادبیات ایران از ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه تقدیم شما خوبان خواهد شد. این برنامه به تهیه کنندگی ساناز باقری و با حضور دکتر امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران می رود.
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.
همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

کد خبر 1025665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha