ترویج ازدواج آسان یکی از ماموریت های بسیج جامعه زنان است

حسین معروفی گفت:: یکی از ماموریت های بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان ترویج ازدواج آسان در قالب ازدواج فاطمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان «حسین معروفی» در جشن ازدواج فاطمی ۴۲ زوج در حسینیه شهدای شهر جیرفت، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ازدواج فاطمی، گفت: یکی از ماموریت های بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان ترویج ازدواج آسان در قالب ازدواج فاطمی است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: بر همین اساس در سال جاری قریب ۳۰۰ ازدواج در جوار مزار شریف حاج قاسم سلیمانی انجام شده و زوجین جوان زندگی مشترک خود را از این مکان معنوی آغاز کردند.



وی ابراز کرد: امروز شاهد ازدواج فاطمی ۴۲ زوج جوان در قالب ازدواج فاطمی با محوریت آسان بودن ازدواج مطابق آنچه در مکتب ائمه اطهار (ع) است، هستیم.


معروفی بیان کرد: در استان کرمان ۱۴۰۰ زوج شناسایی شده اند و هزینه عاقد، در حوزه بهداشت هزینه آزمایش این زوجین رایگان بوده و نیز در راستای کمک به زوجین در تهیه جهیزیه، این امر بر اساس شناسایی زوج های نیازمند صورت می گیرد.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۲۳۸ سری جهیزیه با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)  در استان کرمان در بین زوجین نیازمند توزیع شده است.


وی ادامه داد:  بر اساس آمار جامعه زنان ۶۴۲ مورد ازدواج آسان در شهر کرمان انجام شده که ۱۰۲ مورد از شهر کرمان و مابقی از سایر شهرستان های استان است.


معروفی با اشاره به اهمیت ازدواج خطاب به زوجین، تاکید کرد: از لحظه آغاز زندگی مشترک هر دوی شما یک نفر هستید و زن و مردم باید همچون لباس پوشاننده عیوب یکدیگر باشید.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: شخصیت انسان در خلوت با خانواده و خلوت با خدا خلاصه می شود و اگر می خواهیم شخصیت خود را محک بزنیم باید به خلوت خود با خدا و خلوت با خانواده بنگریم.


وی در خاتمه تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با انجام عملیات روانی و فضای مجازی به دنبال تزلزل جامعه کوچک هستند تا بتوانند جامعه بزرگ ایران اسلامی را متزلزل کنند اما هدف اسلام از ازدواج استحکام بنیان خانواده است.

کد خبر 1025770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha