آزمون استخدامی علوم پزشکی به میزبانی پیام نور جهرم برگزار شد

قناعتیان گفت: دانشگاه پیام نور جهرم میزبان ۲۰۰ نفر از داوطلبین آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بود.

«محمد قناعتیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دانشگاه پیام نور جهرم در روز جمعه ۲۴ بهمن‌ماه به عنوان حوزه برادران، میزبان ۲۰۰ نفر از داوطلبین آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در سال ۱۳۹۹ بود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور جهرم افزود: فرآيند برگزاری آزمون صبح از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته شد.

 

وی با اشاره به اینکه شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری این آزمون به نحو مناسب به اجرا در آمد، عنوان کرد: همراه داشتن ماسک و استفاده صحيح از آن از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پايان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی بود.

 

قناعتیان با اشاره به اینکه پروتكل‌های بهداشتی در محل‌های آزمون داوطلبان پيش‌بينی شده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌های اندوخته شده توسط اين مركز دانشگاهی در آزمون‌های استخدامی سال‌های قبل اين آزمون با بالاترين استانداردهای بهداشتی و اجرایی برگزار شد.

کد خبر 1026489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha