اجرای طرح ویزیت رایگان توسط تیم پزشکی جهادی بیمارستان شهید بقایی اهواز در اندیمشک

میثم از اجرای طرح ویزیت رایگان توسط تیم پزشکی جهادی بیمارستان شهید بقایی اهواز در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این تیم، بیماران نیازمند جراحی و خدمات تخصصی و فوق تخصصی شهر آزادی را مورد معاینه قرار داد.

«یحیی میثم» ظهر امروز (شنبه ۲۵ بهمن) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه طرح ویزیت رایگان توسط تیم پزشکی جهادی بیمارستان شهید بقایی اهواز در شهرستان اندیمشک انجام شد اظهار کرد: این تیم با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهر آزادی، بیماران نیازمند جراحی و خدمات تخصصی و فوق تخصصی این شهر را مورد معاینه قرار داد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک افزود: تیم پزشکی جهادی بیمارستان شهید بقایی اهواز در این ویزیت ۳۲ نفر از بیماران نیازمند که نیاز به انجام عمل جراحی عمومی، ارتوپدی، چشم و قلب داشتند را جهت بستری و جراحی رایگان به این بیمارستان ارجاع داد.

 

وی اضافه کرد: پزشکان ایثارگر و جهادی سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی با همکاری مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک ۱۲۰ نفر را هم مورد معاینه و ویزیت تخصصی داخلی، طب فیزیکی، مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب و قلب و عروق قرار دادند.

 

کد خبر 1026879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha