انجام ممیزی به منظور شناسایی املاک ادارات دولتی و غیر دولتی است

قناویزچی گفت: با توجه به نیازهای احصاء شده توسط مدیریت شهری در حوزه املاک و ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، ممیزی مناطق ۱۳ گانه به منظور شناسایی تمامی املاک دولتی و غیردولتی و تهیه نقشه های مربوطه به همراه ثبت در بانک جامع اطلاعات، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی قناویزچی» امروز پنج شنبه (۳۰ بهمن) در جمع خبرنگاران از آغاز ممیزی مناطق 13 گانه شهر مشهد به منظور شناسایی تمامی املاک دولتی و غیردولتی و تهیه نقشه های مربوطه خبر داد و گفت: تاکنون ممیزی مناطق ۸ و ۱۱ به اتمام رسیده است و پیش بینی می شود تا اوایل سال آینده، ممیزی تمامی مناطق 13 گانه شهرداری، نیز در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی این حوزهُ انجام شود.

 

مدیر کل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در اداره پیگیری مطالبات مالی دستگاه های دولتی این اداره کل، اطلاعات این ممیزی، در یک بانک جامع درج می شود؛ افزود: اهمیت این موضوع به دو دلیل؛ ثبت اطلاعات ممیزی در بانک جامع با نام نرم افزار زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری و تهیه نقشه پراکندگی و قرارگیری ادارات دولتی در سطح شهر مشهد بر روی سیستم یکپارچه شهرسازی می باشد.

 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد یک بانک جامع از ممیزی ها؛ اظهار داشت: ثبت ممیزی ها در یک بانک جامع که تماما توسط اداره پیگیری مطالبات مالی در حال انجام است؛ در تهیه یک نقشه کارآمد، با ثبت تمام ادارات دولتی شهر مشهد در آن، به شناسایی مطالبات رسوب شده یا معوق، کمک می کند.

 

قناویزچی در ادامه در خصوص تعداد املاک شناسایی شده در دو منطقه 8 و 11، بیان کرد: با اتمام ممیزی این مناطق، 116 ملک ادارات و نهادهای دولتی شناسایی شده است.

کد خبر 1028895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha