ضرورت تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تعامل، همدلی و همکاری را لازمه کار کردن در استان خوزستان دانست و گفت: مسئولان باید با استفاده از جایگاهی که دارند در شرایط سخت معیشتی کنونی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» عصر امروز (پنجشنبه ۳۰ بهمن) در آئین تکریم امام جمعه سابق اندیمشک و معارفه امام جمعه جدید اندیمشک، ضمن گرامیداشت ماه رجب، به بیان روایات و اهمیت و جایگاه این ماه پرداخت و اظهار کرد: ماه‌های شعبان، رجب و رمضان به صورت ویژه در پیشگاه خداوند متعال مورد توصیه قرار گرفته‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا تمام ظرفیت‌ها و امکاناتی که خداوند سبحان در اختیار ما قرار داده، در مسیر درست بندگی هزینه شوند افزود: اگر این امکانات و ظرفیت‌ها در مسیری به غیر از این مسیر به کار گرفته شوند، هدر رفت سرمایه و اسراف عمر است.

 

وی اذعان کرد: خداوند متعال به ما سلامتی، علم، توانمندی، ظرفیت‌های گوناگون مادی و معنوی و نعمت‌های ظاهری و باطنی عطا کرده که آنها برای به کار گرفتن در مسیر بندگی هستند و تلاش در این مسیر ضروری است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد اعتکاف را یکی از رویش‌های نظام مقدس اسلامی برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه پیک جدید ویروس کرونا آغاز شده، ظاهرا امسال هم امکان برگزاری اعتکاف وجود ندارد اما مردم می‌توانند در منازل، اعمال مربوطه را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید با استفاده از جایگاهی که دارند در شرایط سخت معیشتی کنونی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند عنوان کرد: مردم استان خوزستان بسیار خوب، نجیب، انقلابی و ولایتمدار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اينکه هیچ مسئولی نمی‌تواند به تنهایی کار کند بیان کرد: خدمت به مردم یک پازل است که هر کدام از ما مسئولان یک قطعه از این پازل هستیم و هر قطعه که نادیده گرفته شود، این پازل ناقص می‌شود.

 

وی تعامل، همدلی و همکاری را لازمه کار کردن در استان خوزستان دانست و ادامه داد: تا زمانی که مجموعه‌ای با هم متحد نباشد، نمی‌تواند به موفقیت دست یابد.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه در طول انقلاب اسلامی هر کجا رشد کرده‌ایم به دلیل تعامل بوده اما در فضای اختلاف نمی‌توان کار کرد یاد آور شد: کسانی که قصد ایجاد التهاب در این فضا را دارند، باید در پیشگاه خداوند استغفار کنند.

 

کد خبر 1028948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha