نظام اسلامی نماز جمعه را اعاده و احیا کرد

حجت‌الاسلام موسوی نماز جمعه را یکی از مصادیق ذکر و یاد خداوند سبحان عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی امر و ذکر مهم نماز جمعه را مانند خیلی از امور که در دین ما به نسیان و فراموشی سپرده شده بودند، اعاده و احیا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین تکریم امام جمعه سابق اندیمشک و معارفه امام جمعه جدید اندیمشک عصر امروز (پنجشنبه ۳۰ بهمن) با حضور «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان، «حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در این آئین، نماز جمعه را یکی از مصادیق ذکر و یاد خداوند سبحان برشمرد و اظهار کرد: در کنار هم بودن، وحدت، همدلی و اقامه نماز جمعه از برکات نظام شکوهمند انقلاب اسلامی هستند.

 

امام جمعه جدید اندیمشک افزود: نظام اسلامی امر و ذکر مهم نماز جمعه را مانند خیلی از امور که در دین ما به نسیان و فراموشی سپرده شده بودند، اعاده و احیا کرد.

 

وی با اشاره اینکه دشمنان به دنبال براندازی نظام شکوهمند اسلامی هستند اذعان کرد: نظام اسلامی ضربه‌های زیادی را بر پیکره‌های کاخ‌های ظلم و ستم زده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه نظام اسلامی به ما عزت داده است اضافه کرد: دشمنان سعی دارند نظام اسلامی را به روش‌های گوناگون از حضور و پشتوانه مردمی خالی کنند تا این نظام تنها بماند.

 

کد خبر 1028951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha